حال که پروفایل iCloud (آی کلاد) شما به عنوان مرکز در iOS 10 قرار گرفته است، شاید زمان آن باشد که نحوه تغییر عکس پروفایل iCloud را بیاموزید تا پروفایلتان را از حالت ساده و خسته کننده‌ی آن، با تصویری زیبا از خودتان تغییر دهید. از این طریق، همه‌ی افراد می‌توانند صورت خندان شما را در زمان تعامل با شما از طریق iCloud، iMessage، AirDrop و دیگر سرویس‌های اپل (Apple) مشاهده کنند. با مجله قرمز همراه باشید تا نحوه تغییر عکس پروفایل iCloud از طریق آیفون یا آیپد را بیاموزید.

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

اولین کاری که باید برای تغییر عکس پروفایل iCloud خود انجام دهید، این است که تصویر مناسبی از خود را انتخاب کنید. اگر این عکس در حال حاضر بر روی دستگاه iOS شما قرار دارد، دیگر نیازی به انجام کاری اضافه نیست. اما اگر این عکس در دستگاه شما نیست، نیاز دارید تصویری مناسب را بر روی آیفون یا آیپد خود ذخیره کنید و یا عکس جدیدی بگیرید تا بر روی پروفایل iCloud خود قرار دهید. برای عکس پروفایل، بهتر است تصویری تمیز و واضح از صورت خود را استفاده کنید که پس زمینه‎ی خنثی‌ای داشته باشد. دقت فرمائید تصویری که انتخاب می‌کنید، به گونه‌ای مناسب باشد که در حین قرار گرفتن بر روی پروفایل که به شکل دایره کراپ می‌شود، ظاهر بد شکلی پیدا نکند و خراب نشود.

با انتخاب تصویر برای تغییر عکس پروفایل iCloud خود تنها کافی است از طریق آیفون و یا آیپد خود، قسمت تنظیمات (Settings) را بگشائید. در بالای منوی تنظیمات، بر روی نام خود بزنید. این فرایند را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

با زدن بر روی نام خود، وارد منوی Apple ID خواهید شد. حال بر روی عکس پروفایل خود بزنید تا بتوانید آن را تغییر دهید.

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

در این صفحه از شما تقاضا می‌شود که یا از خود عکسی بگیرید و یا از عکس‌هایی که پیشتر گرفته‌اید و در اپلیکیشن Photos قرار دارند، انتخاب کنید.

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

فرقی نمی‌کند کدام گزینه را انتخاب کرده باشید؛ با این حال ویرایشگری ساده را ارائه خواهد داد که به شما امکان حرکت دادن و تغییر مقیاس عکس را می‌دهد. برای پروفایل خود بهتر است تصویری را انتخاب کنید که بیشتر صورت شما را نشان بدهد تا منظره‌ی پشت سرتان را.

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

برای این که بیشتر صورت انتخاب شود، باید زوم کنید و صورت خود را نزدیک‌تر بیاورید (البته اگر مثل نمونه‌ی ما، صورت شما دورتر از دوربین است). قرار گرفتن صورت در مرکز تصویر، بهترین حالت است. زمانی که عکس به دلخواه شما بود، عبارت “Choose” را انتخاب کنید.

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

اکنون از منوی Apple ID خارج شوید تا بتوانید عکس جدید پروفایل iCloud خود را در منوی تنظیمات اصلی مشاهده کنید.

چگونگی تغییر عکس پروفایل iCloud

حال، هر زمان که اطلاعات تماس خود را برای فردی ارسال می‌کنید، با آن‌ها در iMessage چت می‌کنید و یا از خدمات دیگر اپل استفاده می‌کنید، صورت درخشان شما مشاهده خواهد شد.

 

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Jason Fitzpatrick

منبع: howtogeek