انتخاب لباس برای مهمانی یکی از تصمیمات سخت و پیچیده‌ای است که خانم‌ها را درگیر خود می‌کند. عوامل متعددی در انتخاب لباس مهمانی دخیل هستند مثل فصل و میزان رسمی بودن مهمانی. حال اگر شما به یک مهمانی بهاری نه چندان رسمی دعوت باشید از چه لباس‌هایی استفاده خواهید کرد؟ این لباس‌ها علاوه بر مد روز بودن باید به اندازه کافی راحت بوده و برای فصل مناسب باشد و بیش از حد رسمی یا غیررسمی نباشد. برای ساختن بهترین ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری دوستانه شما باید لباس‌های مدل جدید فصل را بشناسید و ترکیب درستی از آن‌ها بسازید. به همین منظور ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز چندین ترکیب جذاب از زیباترین و جدیدترین مدل‌های لباس را که در یک مهمانی بهاری دوستانه و غیررسمی می‌توانید بپوشید به شما معرفی خواهیم کرد.

ترکیب مانتو و سارافون برای مهمانی بهاری

ترکیب مانتو و سارافون از ترکیب‌های بسیار راحت و زیبا برای فصل بهار است چون این ترکیب در شرایط آب و هوایی نامتعادل این فصل کاملا مناسب و قابل تطبیق خواهد بود به خصوص اگر به دنبال یک پوشش کامل برای مهمانی باشید این ترکیب با اکسسوری‌های لازم به شما توصیه می‌شود.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

ترکیب بلوز راه راه و دامن راسته

بلوز و دامن از ترکیب‌های کلاسیک و زیبای لباس زنانه است که برای هر موقعیتی مناسب است و اگر طرح و رنگ این لباس‌ها را هوشمندانه انتخاب کنید با هر شرایطی سازگار خواهد بود و برای یک مهمانی بهاری دوستانه ترکیب بلوز راه راه افقی با دامن راسته زیر زانو بهترین گزینه است.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

ترکیب پیراهن جین و دامن راسته جین

لباس‌های جین همیشه بهترین و تطبیق‌پذیرترین گزینه برای لباس‌های نیمه رسمی هستند و حتی در مهمانی‌ها هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. ترکیب پیراهن جین با دامن راسته جین هم از آن ترکیب‌های کلاسیک راحت و زیبا است البته به شرطی که رنگ بلوز و دامن را از طیف متفاوتی انتخاب کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

ترکیب تیشرت، دامن کوتاه و کفش پاشنه گوه‌ای

اگر به پوشیدن دامن‌های کوتاه علاقه دارید می‌توانید این دامن‌ها را با یک تیشرت ساده و زیبا که مناسب فصل بهار باشد بپوشید و از یک کفش پاشنه گوه‌ای هم برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید. البته سعی کنید بین ارتفاع پاشنه کفش و کوتاهی دامن خود تعادل برقرار کنید یعنی هرچه دامن شما کوتاه‌تر باشد پاشنه کفش هم باید کم ارتفاع‌تر انتخاب شود.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

ترکیب بلوز و دامن با دمپایی و گوشواره حلقه‌ای بزرگ

اکسسوری‌ها نقش مهمی در لباس‌های مهمانی بهاری ایفا می‌کنند و اگر می‌خواهید استایلی جذاب اما کلاسیک داشته باشید باید برای اکسسوری‌ها جایگاه خاصی قائل شوید. یکی از ترکیب‌های زیبا برای فصل بهار ترکیب بلوز و دامن ست با دمپایی پاشنه بلند است که بهتر است با یک جفت گوشواره حلقه‌ای بزرگ همراه شود تا زیبایی آن کامل شود.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

کت کوتاه و بوت جیر با شلوار مشکی

جیر از پارچه‌های محبوب در فصل بهار است که در مهمانی‌ها هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ترکیب‌های خاص و جذاب با پارچه جیر، ترکیب کت کوتاه و بوت جیر همرنگ است که با یک شلوار مشکی جین (یا از جنس دیگری که گشاد نباشد) همراه شده است.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز و تاپ با شلوار کتان و دمپایی پاشنه بلند

روی هم پوشیدن لباس‌ها یکی از اصول شیک پوشی است که به خصوص در فصل بهار کاربرد زیادی دارد. شما می‌توان این روش را در لباس‌های مهمانی هم به کار ببرید و یک بلوز معمولی را با تاپ و شلوار کتان بپوشید و با یک جفت دمپایی پاشنه بلند استایل خود را کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

تاپ بافتنی با دامن راسته و کفش پاشنه بلند

تاپ بافتنی از مدل‌های جدید و زیبای لباس بهاری است که می‌تواند در مهمانی‌ها هم کاربرد داشته باشد. این تاپ‌ها معمولا ساده هستند و از کاموای ظریف بافته می‌شوند و چندان گرم نیستند اما به راحتی با لباس‌های دیگر مثل دامن راسته طرح‌دار و کفش پاشنه بلند رسمی ترکیب می‌شوند.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

تاپ بافتنی با شلوار جین، دستمال گردن و کفش پاشنه بلند

تاپ بافتنی مدل‌های متنوعی دارد و شما طبق سلیقه و فرم اندام خود می‌توانید یکی را انتخاب کرده و با لباس‌های مناسب آن همراه کنید. این مدل تاپ بافتنی که در تصویر می‌بینید برای خانم‌هایی که شانه‌های کم عرضی دارند مناسب است و با یک شلوار جین و دستمال گردن به خوبی ترکیب می‌شود.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز پپلوم دار با شلوار پارچه‌ای و صندل پاشنه بلند

لباس‌های زنانه پپلوم دار مثل بلوز و کت و مانتو از مدل‌های جدید و محبوب فصل است که در فصل بهار هم کاربرد زیادی دارد و می‌توان از ان به عنوان لباس مهمانی استفاده کرد. یک بلوز پپلوم دار ساده ترکیبی زیبا با یک شلوار پارچه‌ای بهاری به وجود می‌آورد و با یک جفت صندل پاشنه بلند هم کامل می‌شود.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

تیشرت با سارافن و دمپایی یک ترکیب راحت برای مهمانی بهاری

سارافون از لباس‌های زیبا و راحت بهاری است که با بلوز‌های آستین بلند و آستین کوتاه به راحتی ترکیب می‌شود. اگر بلوز شما ساده است بهتر است از سارافون طرح‌دار و اگر بلوزتان طرح‌دار است بهتر است از سارافون ساده استفاده کنید و با یک جفت دمپایی مجلسی استایل خود را کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

تاپ بافتنی با شلوار جین و دمپایی

باز هم تاپ بافتنی و این بار ترکیب تاپ بافتنی با یک شلوار جین که استایلی راحتی و زیبا برای شما به همراه می‌آورد و با یک کت یا پالتوی ظریف بهاری هم می‌توانید این تیپ ساده و جذاب خود را کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز شانه باز با دامن شلواری کوتاه و صندل تابستانی

بلوزهای شانه باز از مدل‌هایی هستند که چند فصلی است لباس‌های زنانه را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. بلوزهای شانه باز تطبیق پذیری بالایی دارند و یک گزینه عالی برای لباس مهمانی هستند، شما می‌توانید این بلوزها را با یک دامن شلواری کوتاه و صندل تابستانی بپوشید و از استایل جذاب و راحت خود لذت ببرید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

تونیک شانه باز با شلوار جین و دمپایی برای مهمانی بهاری

تونیک و یا بلوز بلند شانه باز هم از لباس‌های مهمانی تطبیق پذیر است که به همه می‌آید و می‌تواند ایرادهای اندامی افراد را به خوبی پوشش دهد. این تونیک‌ها ترکیب زیبایی با شلوار جین به وجود می‌آورند و برای کامل کردن آن‌ها می‌توانید صندل یا دمپایی مجلسی بپوشید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

پیراهن مردانه با دامن چرم و کفش پاشنه بلند

اگر دوست دارید تیپ شما کمی رسمی‌تر از حد انتظار باشد بهتر است سراغ پیراهن مردانه بروید. این پیراهن‌ها اگرچه از استایل مردانه وارد استایل زنانه شده‌اند اما ظرافت و زیبایی خاصی دارند و با هر لباسی از جمله دامن چرم و کفش پاشنه بلند به خوبی ترکیب می‌شوند.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

کت مشکی با تاپ و شلوار گلدار برای مهمانی بهاری

کت زنانه هم از لباس‌هایی است که می‌تواند بسته به رسمی و غیررسمی بودن مهمانی مورد استفاده قرار گیرد. توصیه می‌کنیم برای این کار از یک کت مشکی ساده مجلسی همراه با تاپ ساده و شلوار گلدار استفاده کنید و با یک کفش تخت پنجه باریک استایل خود را کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز شانه باز با شلوار دمپاگشاد و دمپایی پاشنه بلند

مدل‌های دیگری از بلوز شانه باز هم وجود دارند که لازم نیست نگران افتادن شانه‌های آن باشید. این بلوزها را می‌توانید با شلوار پارچه ای دمپا گشاد و یک جفت دمپایی مجلسی پاشنه بلند بپوشید و استایل مهمانی خود را با اکسسوری‌های مناسب کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز بافتنی با سارافون و کفش پاشنه بلند برای مهمانی بهاری

اگر به سارافون علاقه دارید می‌توانید آن را همراه با یک بلوز آستین کوتاه بافتنی بهاری بپوشید و برای کامل کردن استایل خود و رسمی‌تر کردن آن از یک جفت کفش پاشنه بلند مجلسی کمک بگیرید. اکسسوری‌هایی مثل کیف و جواهرات هم می‌تواند به جذاب‌تر کردن این استایل ساده کمک کند.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز آستین کلوش با شلوار دمپاگشاد و کفش پاشنه بلند

بلوزهای آستین کلوش هم از مدل‌های جدید لباس زنانه برای فصل هستند که هم بازوهای شما را لاغر نشان می‌دهند و هم تطبیق پذیری زیادی دارند. این بلوزها را می‌توانید با شلوار جین دمپاگشاد و یک جفت کفش پاشنه بلند همراه کنید و استایل خود را با اکسسوری‌های مناسب کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

بلوز و دامن با کت جین و صندل تابستانی برای مهمانی بهاری

کت جین را همه به عنوان یک لباس مخصوص بهار می‌شناسند که می‌توان در مهمانی‌ها هم از آن استفاده کرد. این لباس زیبا و تطبیق پذیر به عنوان لایه رویی لباس‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و ترکیب آن با بلوز و دامن یک ترکیب زیبا و ایده‌آل برای مهمانی‌ها خواهد بود.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

تاپ بهاری با دامن راسته بلند و کفش بهاری پاشنه بلند

اگر از ترکیب‌های تکراری و کسل کننده لباس‌های مهمانی خسته شده‌اید به شما توصیه می‌کنیم از تاپ و دامن استفاده کنید. یک تاپ ساده و خنک بهاری همراه با دامن راسته بلند و طرح‌دار این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با کفش بهاری پاشنه بلند و اکسسوری‌های ضروری استایل ساده خود را کامل کنید.

چند ترکیب لباس برای یک مهمانی بهاری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)