بهترین مواد غذایی  در دسترس یکی از روش‌ها برای استفاده بردن از تابستان هستند. این نوع از یک دیدگاه قدیمی است که تابستان به معنای ورزش بیشتر و انتخاب مواد غذایی سالم برای همه است. در اینجا غذاهای تابستانی سالمی که شما می‌توانید در صورت تمایل از آنها لذت ببرید، معرفی می‌شود.

 ذرت به همراه چوب آن از بهترین مواد غذایی تابستانی

ذرت به همراه چوب آن بدون کره و نمک، دارای فیبر بالایی می‌باشد. ما عاشق استفاده کردن زیاد از ذرت در سالاد می‌باشیم که برای بالا بردن سلامتی سالاد استفاده می‌شود و برای کباب چربی بیش از حد ندارد. برای افزایش ویتامین A انواع ذرت زرد را بیشتر از ذرت سفید انتخاب کنید.

 هندوانه

به ظاهر هندوانه خوردن یک راه بسیار عالی و از بهترین مواد غذایی برای جبران آب مصرفی بعد از یک روز طولانی زیر آفتاب می‌باشد. این درست است که بیش از ۹۰ درصد هندوانه آب است. و همچنین حتی از منابع ضد سرطان مانند لیکوپن و گوجه سبز بهتر می‌باشد. در هر فنجان فقط ۴۴ کالری انرژی دارد، هیچ دلیلی برای نخوردن این میوه تابستانی وجود ندارد.

چای سرد تازه

چای فاقد کالری، و حاوی آنتی اکسیدان است که ممکن است حتی باعث کاهش وزن شود. برای به دست آوردن مزایای تغذیه ای چای لازم است شما خود آن را درست کنید نه اینکه از انواع بطری ها استفاده کنید. اگر شما چای سبز و یا سیاه کیسه ای را خود درست می کنید فقط چای سرد است که مفید می باشد. ۹ دستورالعمل رفع تشنگی چای سرد را بررسی کنید و در نظر داشته باشید که هر روز از این نوشیدنی سالم استفاده کنید.

سالاد میوه

تابستان فصل اوج انواع توت فرنگی های رنگارنگ و میوه های هسته دار می باشد. افرادی که تمایل به خوردن میوه دارند وزن بیشتری را نسبت به افرادی که از میوه خوردن لذت نمی برند کم می کنند. اگر شما به اندازه کافی در مورد محصولات کشاورزی نمی دانید، میوه های قرمز، بنفش و آبی منابع قدرتمندی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشند و به خصوص برخی از بسته های توت فرنگی یک سوم نیاز روزانه شما را به فیبر در هر وعده غذایی تامین می کند.

سالاد میوه بهترین مواد غذایی

 گاسپاچو

در ماه‌های تابستان یک دیگ جوشان روی یک اجاق داغ و یک کاسه سوپ که بخار داغ از روی آن بلند می‌شود، تنها چیزی است که شما به آن تمایل ندارید. سوپ‌های سرد یک راه حل خوب می‌باشند که برای همه آنها ما فقط به یک کاسه آماده نیاز داریم. گاسپاچو مملو از عناصر سالم مانند، فلفل دلمه، گوجه فرنگی، و خیار می‌باشد که آن را به یک مدل سوپ طعم دار تبدل می‌کند. یک فنجان گاسپاچو از میوه‌های آبدار تابستانی ۸۸ کالری انرژی، ۴ گرم چربی و همچنین فاقد کلسترول می‌باشد.

بهترین: کباب مرغ

بهترین راه  برای کباب کردن استفاده از بسته‌های جوجه کباب پروتئینی می‌باشد که دارای، کالری، چربی، و کربوهیدرات کمتری می‌باشند. زمانی که شما سبزیجات (مانند، کدو سبز، فلفل، کدو رشتی) را به سیخ کباب خود اضافه می‌کنید، شما طعم و مزه تابستانی و آنتی اکسیدان ها را به آن اضافه کرده‌اید. ویتامین c بسیار زیادی در بسته‌های فلفل دلمه‌ای قرمز وجود دارد که به کباب‌ها طعم و مزه می‌دهند و نصف فنجان از آنها فقط ۱۴ کالری انرژی دارد. یکی دیگر از گزینه‌ها، استفاده از سس ماست برای کباب مرغ مانند ماست تابستانی ساده و  ادویه جات برای یک مرغ بریان شده در یک ظرف می‌باشد.

کدو سبز

کدو سبز به شکل‌های خام، کبابی، رولی، قاچ شده و قطع قطع شده یک سبزی تابستانی کامل و از بهترین مواد غذایی توصیه شده برای تابستان می‌باشد. درهر فنجان فقط ۲۰ کالری انرژی دارد و فاقد چربی و کلسترول می‌باشد. کدو سبز ۳۵ درصد از ویتامین c توصیه شده روزانه را تأمین می‌کند. علاوه بر استفاده خام از این سبزی شما می‌توانید از ۲۶ دستورالعمل سریع و خوشمزه برای کدو سبز استفاده کنید.

 کوکتل میگو

 میگو یک میان وعده خوب برای بعد از ظهر، یک پیش غذا خوب برای مهمانی و یا یک نهار سبک می‌باشد و همچنین میگوها دارای پروتئین بالا و کالری کم می‌باشند. آنها ۱۴ درصد از آهن توصیه شده روزانه را تأمین می‌کنند و همچنین یک وعده ۳.۵ انسی  از آنها کمتر از ۱۰۰ کالری انرژی دارد. ما عاشق شکوه سالادهای آن هستیم، خوردن کباب آن به تنهایی و یا خوردن آن با لیمو، پرتقال، و یا روغن ریحان طعم و مزه دوست داشتنی دارد.

میگو و بهترین مواد غذایی برای تابستان

منبع: HEALTH
این مقاله توسط Rebecca Toback به رشته تحریر در آمده است و توسط مجله قرمز به صورت اختصاصی، ترجمه شده است. در صورتی که این مطلب، برای شما مفید بود، لطفا نظرات، انتقادات و موضوعات مورد علاقه پیشنهادی خود را با ما به اشتراک بگذارید.َ