بهترین برند لباس مردانه چیست؟ کدام برند لباس‌های بهتر و باکیفیت‌تری تولید می‌کند؟ قیمت لباس‌های کدام برند معقول و متناسب با درآمد و کیف پول شما است؟ مسلما یک پاسخ قاطع و دقیق برای این سوالات وجود ندارد. برندی که برای شخصی بهترین برند و مناسب‌ترین انتخاب است ممکن است برای شخص دیگری به صرفه نباشد یا نامناسب باشد. چون هر کسی سبک زندگی و استایل خاص خود را دارد و نمی‌توان به جای هر شخصی تصمیم گرفت و به همین دلیل است که صدها برند در جهان وجود دارد که همگی موفق و پرفروش هستند و در نتیجه برای هرکسی برند مناسبی وجود دارد که می‌تواند بهترین انتخاب برای او باشد. اما بهترین برند پوشاک مردانه چیست؟

انتخاب بهترین برند اهمیت دارد چون موقعیت اجتماعی شما را ارتقاء می‌دهد و کمک می‌کند لباس‌های خود را بهتر و ساده تر انتخاب کنید. پس لازم است که هرکسی بهترین برند پوشاک خود را انتخاب کند اما چطور؟ در این مقاله با ۵ نکته ساده به شما خواهیم آموخت که چطور برند مناسب خودتان را پیدا کنید.

نکته اول: اندازه بودن مهم‌ترین اصل است

قبلا در مورد اهمیت اندازه بودن لباس‌های مردانه بارها سخن گفته‌ایم. اندازه بودن مهم‌ترین و کلیدی‌ترین اصل در شیک‌پوشی است که بالاتر از دیگر اصل‌ها قرار می‌گیرد و اگر لباسی اندازه بدن شما نباشد شیک بودن و باکیفیت بودن آن هیچ ارزشی ندارد. برندهای پوشاک معمولا سیاست‌های مشخصی در مود سایزبندی لباس‌ها دارند، برخی از برندها تنها پوشاکی تولید می‌کنند که در دسته سایزبندی استاندارد قرار می‌گیرند و افراد خیلی چاق یا خیلی لاغر را شامل نمی‌شوند یا این که فقط برای آقایان با قد ۱۷۳ تا ۱۸۶ سانتی‌متر مناسب است و اگر قدی کوتاه‌تر یا بلندتر داشته باشید نمی‌توانید در این برند لباسی را که کاملا اندازه شما باشد پیدا کنید. در این صورت این برند، برند مناسبی برای شما نیست و باید به دنبال برندی بگردید که سایزبندی شما را نیز پوشش دهد. خوشبختانه برندهای جدید تلاش می‌کنند همه سایزهای لباس مردانه را پوشش دهند و کار انتخاب و خرید را برای آقایان از هر قشری ساده‌تر کنند البته برخی برندها هم به طور ویژه برای سایزهای کوچک یا بزرگ لباس تولید می‌کنند که می‌تواند بهترین برند برای آقایانی باشد که به راحتی سایز مورد نظر خود را پیدا نمی‌کنند.

بهترین برند لباس مردانه

نکته دوم: به استایل برند توجه کنید

برای پیدا کردن بهترین برند ما باید قبل از هرچیزی خودتان و نیازهای خودتان را بشناسید. آیا به تیپ اسپورت و راحتی علاقه دارید یا تیپ کلاسیک و سطح بالا مخصوص شما است؟ این سبک‌ها مشخص می‌کنند که شما چطور فردی هستید و چه شخصیتی دارید، پس باید برندی را انتخاب کنید که این شخصیت را از طریق لباس‌ها انعکاس دهد مثلا به کمپین‌های تبلیغاتی برند نگاه کنید چه می‌بینید؟ یک اسکیت باز؟ یک دانشجو؟ یا یک کارمند وال استریت؟ این شخصیت همان چیزی است که شما با پوشیدن لباس‌های برند از خود منعکس خواهید کرد. هر برندی سبک طراحی و زیبایی شناسی خاص خود را دارد که به عنوان تصویر آن برند شناخته می‌شود و هرچه بیشتر و بهتر آن‌ها را بشناسید راحت‌تر می‌توانید برند مناسب خودتان را که منعکس کننده شخصیت شما است انتخاب کنید و تا پایان عمر به آن وفادار بمانید. البته همه برندها در طول زمان ثابت نمی‌مانند و دچار تغییر سیاست می‌شوند که این ممکن است سبک و تصویر آن‌ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد بنابراین بهترین برند برندی است که حداقل در چند دهه اخیر دچار تغییر سبک و سیاست نشده باشد.

نکته سوم: به کیفیت ساخت محصولات آن دقت کنید

اگر دقیقا بدانید دنبال چه چیزی هستید می‌توانید همان را به دست آورید، این اصل بیش از هر چیز دیگری در مورد لباس‌ها صدق می‌کند. پس اگر دنبال لباسی هستید که مدت طولانی بدون خراب شدن برای شما کار کند ضروری است که قبل از هر تصمیم و انتخابی، کیفیت لباس را به دقت مورد بررسی قرار دهید. این کار نیاز به آشنایی با اصول اولیه دوخت و کیفیت پارچه دارد اما اگر اطلاعات کافی داشته باشید به راحتی می‌توانید تشخیص دهید لباسی که انتخاب کرده‌اید ارزش پرداخت پول مورد نظر را دارد یا نه. در برندهای معتبر کیفیت اصل مهمی است که به دقت رعایت می‌شود و اگر تعدادی از لباس‌های یک برند باکیفیت باشند بقیه لباس‌های آن هم حتما کیفیت مناسبی خواهند داشت. قبل از خرید این موارد را در لباس چک کنید:

  • پیراهن باید دوخت تکی داشته باشد و در هر سانتی‌متر آن حداقل ۶ بخیه وجود داشته باشد.
  • پارچه لباس باید راحت، نرم و محکم باشد و روی تن خوب بایستد.
  • همه دوخت‌ها باید کامل و دقیق انجام شده باشند و مرتب و یکدست انجام شوند.
  • دکمه‌ها باید محکم و با دوخت کافی به لباس وصل شده باشند و شل نباشند.

بهترین برند لباس مردانه

نکته چهارم: در مورد تاریخچه و شهرت برند تحقیق کنید

ممکن است شما برند مناسبی برای خودتان پیدا کنید که استایلی هماهنگ  با استایل شما دارد و از کیفیت محصولات ان هم راضی هستید اما ناگهان مشخص می شود که برند مورد نظر سابقه خوبی ندارد، در این شرایط همه رضایت شما ناگهان تحت تاثیر این سابقه قرار می‌گیرد و بی‌معنی می‌شود به همین دلیل قبل از این که مشتری برند خاصی شوید ضروری است تحقیقات کاملی در مورد سابقه و شهرت برند مورد نظر انجام دهید. سابقه برند و چیزهایی که مردم درباره آن گفته‌اند و رضایت آن‌ها از محصولات برند را می‌توان به راحتی در اینترنت و انجمن‌های انلاین بحث و گفتگو در مورد مد و پوشاک می‌توان پیدا کرد. اگر اطلاعاتی که به دست آوردید عمدتا منفی بود بهتر است قید این برند را بزنید و به دنبال برند جدیدی بگردید.

بهترین برند لباس مردانه

نکته پنجم: بهترین برند برندی است که قیمت‌های معقولی داشته باشد

هنگام هزینه کردن برای پوشاک باید دو نکته را مد نظر داشته باشید اول این که بر اساس وبدجه و درآمد خود خرج کنید و دوم این که به خاطر داشته باشید هر چیز گرانی قطعا کیفیت عالی ندارد و ممکن است ارزش پولی که می‌پردازید نداشته باشد. فراموش نکنید که نام‌های خیلی بزرگ بخش اعظم قیمت را به خاطر پرستیژ برند بالا می‌برند و برای کسانی مناسب هستند که بودجه نامحدودی دارند پس بهتر است سراغ این برندها نروید مگر این که محدودیت پول برای شما بی‌معنای باشد. برخی برندها سیاست‌های قیمت گذاری مناسبی دارند که باعث می‌شود در عین کیفیت مناسب قیمت‌های معقولی هم داشته باشند، سیاست‌‌هایی مثل کوپن‌ها و تخفیف‌های تشویقی که برای جلب مشتری اجرا می‌کنند که می‌تواند برای اولین خریدها بسیار مناسب باشد و شما را به مشتریان دائمی تبدیل کند.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه پوشاک آقایان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Real Men Real Style (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)