واتس اپ (WhatsApp) درحال آزمودن ویژگی جدیدی است که به شما امکان پین کردن چت در واتس اپ در بالای لیست مکالماتتان را در نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن خواهد داد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد این ویژگی و چگونگی استفاده از آن، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امکان پین کردن چت در واتس اپ، ویژگی جدیدی است که توسط سازندگان این اپلیکیشن، درحال بررسی است. پین کردن چت را پیشتر در اپلیکیشن تلگرام (Telegram) نیز مشاهده کرده بودیم که امکان پین کردن حداکثر ۵ مکالمه را در بالای لیست مکالمات می‌داد و می‌توانستید همیشه با گشودن تلگرام، این مکالمات را در بالای لیست خود مشاهده کنید. این عدد به احتمال زیاد برای واتس اپ، ۳ چت است که شاید برای برخی افراد، خوشایند نباشد. عده‌ای حتی از تعداد محدود پین کردن چت در تلگرام نیز شاکی هستند و معتقدند که دلیلی برای این محدودیت عددی وجود ندارد. با این حال، شاید شما هم اینطور بی‌اندیشید که ۳، بهتر از ۰ است! اینطور نیست؟

اگر با افراد مختلفی در طی روز چت می‌کنید و از گشتن در میان مکالمات برای یافتن آن‌ها که تمایل به پاسخگویی دارید، خسته شده‌اید، این ویژگی قطعاً کارایی خود را نشان خواهد داد.

استفاده از ویژگی پین کردن چت در واتس اپ

برای پین کردن چت در این برنامه، تنها کافی است در لیست مکالمات خود، انگشت را بر روی مکالمه‌ای که می‌خواهید قرار داده و نگه دارید. پس از آن گزینه‌ای مشاهده خواهید کرد که مبنی بر پین کردن چت خواهد بود. البته به احتمال زیاد اگر این ویژگی به نسخه عمومی اپلیکیشن WhatsApp راه یابد، زمان بیشتری برای پین کردن چت، نیاز خواهد بود. اما ویژگی جذابی است که باید انتظار آن را کشید.

آینده‌ی پین کردن چت‌ها در سرویس‌های پیام رسان

انتظار می‌رود سرویس‌های پیام رسان دیگری همانند iMessage نیز در آینده‌ی نزدیک، از چنین ویژگی بهره برده و تجربه‌ی کاربری را جذاب و راحت‌تر کنند. با فراگیر شدن امکان پین کردن چت‌ها، دیگر جستجوی طاقت فرسا در میان لیست مکالمات، به پایان رسیده و هیچگاه پیام‌های مهم خود را از دست نخواهید داد.

  • نظر شما درمورد ویژگی پین کردن چت در واتس اپ چیست؟ آیا با افزایش تعداد مکالماتی که امکان پین شدن دارند، تجربه بهتری در حین استفاده از این اپلیکیشن پیام رسان خواهید داشت؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Micah Singleton

منبع: theverge