چرا گهواره فورد باید برای شما مهم باشد؟ افرادی که تازه صاحب فرزند شده‌اند، حاضرند هرکاری انجام دهند تا بتوانند یک شب کامل بخوابند و حال اگر فورد، نمونه Max Motor Dreams خود را تولید نماید، این رویا به حقیقت می‌پیوندد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد گهواره فورد Max Motor Dreams اطلاعات بیشتری کسب نمائید.

زمانی که کودکی در ساعت ۳ صبح گریه را سر می‌دهد، والدین معمولاً زمان کمی برای خواب خواهند یافت (چه خودشان و چه فرزند دلبندشان). متاسفانه، یکی از راه حل‌هایی که بسیار مفید واقع می‌شود و ایمن نیست، بیرون بردن فرزند خود و دور زدن در خیابان‌ها با ماشین است. اما این موضوع علاوه بر عدم امنیتی که دارد، اکثراً امکان پذیر نیست. خوشبختانه فورد (Ford) ممکن است راه حلی برای این موضوع داشته باشد. با گهواره Max Motor Dreams (مکس موتور دریمز) آشنا شوید: گهواره‌ای که لرزه‌ها و حرکات آرام یک ماشین در حال حرکت را شبیه سازی می‌کند، بدون اینکه نیاز به رانندگی و یا بنزین داشته باشید!

بنا به اظهارات فورد در گزارشی مطبوعاتی درمورد گهواره خود، والدینی که تازه صاحب فرزند شده‌اند تقریباً معادل ۴۴ روز تمام خواب کمتری را از میزان خواب عادی در سال اول تولد فرزند خود از دست خواهند داد. با این حال رانندگی در شب می‌تواند گریه کودک را متوقف کند و به شما نیز زمانی برای خواب و استراحت بدهد. به همین خاطر است که فورد نمونه‌ای عرضه کرده است  که حرکات، صدای موتور و البته نور خیابانی را برای کودکان شبیه سازی خواهد کرد. گهواره فورد بسیار شبیه گهواره عادی یک نوزاد است، اما به لطف اپلیکیشن همراهی که دارد، قادر به عملکردهای بسیاری است.

گهواره فورد (max motor dreams)

طراح Max Motor Dreams فردی به نام الساندرو لوپز براوو (Alejandro Lopez Bravo) است که در طراحی گهواره فور د نیز یاری رسانده بود؛ وی اذعان داشت:

پس از سالیان بسیاری که طی صحبت با مادران و پدران گذشت، می‌دانیم که والدینی که تازه صاحب فرزند شده‌اند، اغلب آرزوی یک شب خواب راحت را دارند. درحالی که یک رانندگی سریع در ماشین، می‌تواند گریه کودک را بند آورده و او را به خواب فرو ببرد، اما والدین را بیدار نگه خواهد داشت تا حواسشان به رانندگی باشد. Max Motor Dreams می‌تواند زندگی روزمره افراد بسیاری را اندکی بهتر کند.

 

دیگر ویژگی‌های گهواره فورد

علاوه بر موارد ذکر شده، یک اسپیکر در گهواره فورد قرار دارد که صدای موتور ماشین را از خود پخش می‌کند و این درحالی است که پایه گهواره، به آرامی حرکت می‌کند و حس حضور در ماشین درحال حرکت را برای نوزاد ایجاد می‌کند. در گهواره فورد از چراغ‌های LED استفاده شده است تا نور چراغ‌های خیابانی را شبیه سازی کند. درحالی که Max Motor Dreams در حال حاضر در ابتدای این پروژه قرار دارد، فورد اذعان داشت که تصمیم تولید این گهواره و قرار دادن آن در دسترس عموم، تصمیمی جدی است! بنابراین والدین می‌توانند خوشحال باشند زیرا با استفاده از گهواره فورد، دوباره می‌توانند خواب شبانه خود را دوباره به دست آورند.

  • نظر شما درمورد گهواره فورد چیست؟ آیا ویژگی دیگری باید به آن افزوده شود؟ دیدگاه‌های خود را با قسمت فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Lulu Chang

منبع: digitaltrends