سال ۱۳۹۵ رو به پایان است و احتمالا شما نیز از پوشیدن لباس‌ها و کفش‌های زمستانی خسته شده‌اید و بی صبرانه منتظر بهار هستید تا مدل جدید کفش و لباس‌های بهاری را امتحان کنید. اگر قصد خرید کفش دارید باید بدانید که چه مدل‌هایی در فصل آینده روی بورس خواهند بود تا به روز و شیک لباس بپوشید. در این مقاله با بررسی مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید را معرفی خواهیم کرد.

هر کفشی که مخمل داشته باشد

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

مخمل چند فصلی است که در بازار پوشاک زنانه و به خصوص کیف و کفش حرف اول را می‌زند و بر خلاف آنچه تصور می‌شود مخصوص زمستان نیست. این پارچه حالتی لوکس دارد که برای کفش‌های مجلسی و صندل و بیشتر مدل‌های کفش بهاری مناسب است و می‌توانید در بهار ۱۳۹۶ از این مدل‌های کفش زیبا در رنگ‌های مختلف تهیه و استفاده کنید.

هر کفشی که سگک داشته باشد

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

هرچند کفش‌های تخت ساده هنوز هم روی بورس هستند و از مدل‌های کفش بهاری محبوب به شمار می‌روند ولی تزئینات فلزی روی این نوع کفش‌ها نیز به مد روز بودن و جذابیت آن‌ها کمک می‌کند. سگک‌ها روی مدل‌های مختلف کفش از بوت بلند و کوتاه گرفته تا کفش‌های ساده و تخت استفاده می‌شوند و اگر این تزیین و مدل جدید کفش را دوست دارید می‌توانید در بهار ۱۳۹۶ از آن استفاده کنید.

دمپایی ورزشی

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

شاید این مدل کمی عجیب و دور از ذهن باشد اما دنیای مد به سمتی می‌رود که راحتی را بر هر چیز دیگری ارجح می‌شمرد. شاید زمانی پوشیدن دمپایی ورزشی کاری به دور از مد تلقی می‌شد ولی امروز می‌توانید این مدل جدید کفش را برای بهار و تابستان و روزهایی که می‌خواهید راحت و بی دغدغه لباس بپوشید به همراه جوراب استفاده کنید بدون آن که چیزی از شیک‌پوشی شما کاسته شود. این دمپایی‌ها توسط برندهای مشهور و با کیفیت بالا تهیه می‌شوند و اصولا هر نوع دمپایی را نمی‌توانید برای بیرون بپوشید.

مدل جدید کفش متالیک

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

بافت متالیک در رنگ‌های مختلف مثل طلایی، نقره‌ای و رنگ‌های خاص و زیبای بهاری نه تنها در لباس‌های مدل جدید بهار ۱۳۹۶ بلکه در مدل جدید کفش نیز راه خود را پیدا کرده است و درخشش و زیبایی آن‌ها کاملا مناسب فصل بهار و حال و هوای خاص آن است. در فصل آینده می‌توانید کفش‌های متالیک زیبا را در مدل‌های مختلف از کتانی و عروسکی گرفته تا پاشنه بلند و حتی بوت ببینید و در خرید کفش پیش از عید آن را مد نظر داشته باشید.

تزیینات عجیب و غریب

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

ترند غالب فصل‌‌های اخیر در دنیای مد دوری از سادگی بی هویت و فردیت بخشی به لباس‌ها بوده است و این هویت بخشی بیشتر در کفش‌ها خودنمایی کرده است. مدل جدید کفش با تزیینات خاص و جالب ادامه‌ای از این روند هویت بخشی به پوشاک است که می‌توانید در  خرید کفش و پوشاک خود آن را مد نظر داشته باشید و به روز و جذاب لباس بپوشید.

کفش زنانه پشت باز

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

 

همان طور که دمپایی‌ها مدل جدید کفش زنانه هستند کفش‌های پت باز یا به اصطلاح دمپایی‌های جلوبسته نیز در فصل‌های اخیر محبوبیت فراوانی داشته‌اند و شما می‌توانید در میان مدل‌های کفش بهاری این مدل را که کاملا راحت و مناسب فصل نیز هست انتخاب کنید و امروزی لباس بپوشید.

کفش زنانه پشت باز بنددار

مدل جدید کفش زنانه برای بهار امسال، همه آنچه که نیاز دارید

اگر آزادی دمپایی و کفش پشت باز را دوست دارید ولی به دلیل درد پا و مشکلات فیزیکی این مدل‌ها برای شما چندان راحت نیستند می‌توانید از مدل‌های پشت باز که در قسمت پشت دارای بند و حفاظ هستند استفاده کنید. این مدل هم از مدل‌های جدید محبوب کفش برای بهار ۱۳۹۶ است و بیشتر در کفش‌های تخت و مجلسی که مناسب بهار و تابستان هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مطالب مرتبط را در بخش دنیای مد، شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه کنید.

منبع:  PureWow (ترجمه اختصاصی از مجله قرمز)