لاک‌های ناخن از نظر رنگ بندی تنوع بسیار بالایی دارند و همین تنوع می‌تواند کار انتخاب را بسیار دشوار کند. خانم‌ها معمولا معیارهای مختلفی برای رنگ لاک دارند، مثلا رنگ آن را با لباس یا آرایش خود ست می‌کنند و یا سراغ رنگی می‌روند که به طیف پوستشان می‌آید. اما لاک ناخن سیاه و سفید جزو رنگ‌هایی هستند که هیچ محدودیتی ندارند و با هر رنگ لباس و رنگ پوستی ست می‌شوند و به دلیل تضاد رنگی که با هم دارند بهترین ترکیب را در کنار هم به وجود می‌آورند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ساده‌ترین و زیباترین مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید را برای آرایش ناخن‌ها معرفی می‌کنیم که می‌تواند الهام بخش طراحی‌های جذاب و جدید ناخن‌های شما باشد.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

طرح لاک ناخن سیاه و سفید ستاره دار

طرح ستاره روی ناخن‌ها همیشه محبوب و جذاب است به خصوص طرح ستاره سفید روی زمینه سیاه که یادآور آسمان شب است و زیبایی فوق العاده‌ای روی ناخن‌ها به وجود می‌آورد اما برای تنوع بیشتر می‌توانید روی تعدادی از ناخن‌ها چند ستاره سیاه روی زمینه سفید یا خالی هم پیاده کنید تا طرح ناخن‌های شما جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

مدل سگ‌های خالدار

طرح سگ‌های خالدار یا طرح گاوی هم جزو طرح‌های نچرال سیاه و سفیدی است که طرفداران زیادی دارد. این طرح با وجود ظاهر پیچیده و خاص آن به سادگی قابل انجام است چون طرح گاوی الگو و نظم خاصی ندارد و شما می‌توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید با یک برس ساده هم پیاده کنید. اما دقت کنید که در این مدل، زمینه باید سفید و طرح آن باید مشکی باشد.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

طرح نیمه پنهان ماه

این طرح، یک طرح جذاب برای علاقمندان به فضا و آسمان شب است که زیبایی و جذابیت خاصی دارد و اجرای آن هم بسیار ساده است یعنی شما با یک برس معمولی ناخن هم می‌توانید آن را انجام دهید. ابتدا ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش دهید و فازهای مختلف ماه را با لاک سفید روی ناخن‌ها بکشید.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

طرح لاک مشکی با خطوط اریب سفید

خطوط اریب روی ناخن نه تنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند بلکه باعث می‌شوند که ناخن‌ها بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسند. رنگ‌‌های لاک ناخن سیاه و سفید هم با تضادی که دارند باعث می‌شوند این اثر و جلوه تقویت شود. برای اجرای این مدل کافی است ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش دهید سپس با یک برس ظریف طراحی ناخن یک خط سفید اریب از یک گوشه ناخن به گوشه دیگر آن بکشید.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

مدل فرنچ سیاه و سفید

یکی از زیباترین طرح‌های دیزاین سیاه و سفید برای ناخن مدل فرنچ سیاه و سفید است. این مدل فرنچ را شما می‌توانید به اشکال مختلف انجام دهید اما مدل پیشنهادی ما که در تصویر می‌بینید از ترکیب رنگ سفید و مشکی با زمینه خالی در میان آن‌ها (و یا لاک رنگ ناخن) تشکیل شده است که جلوه و زیبایی فوق العاده‌ای به آن داده و باعث شده است که ناخن‌ها کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

طرح لاک ناخن سیاه و سفید با فرم‌های هندسی

فرم‌های هندسی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های ناخن هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. شما می‌توانید این طرح‌ها را با کمک برچسب و چسب‌های معمولی کاغذی روی ناخن‌ها پیاده کنید و دیزاین زیبایی برای خودتان بسازید. ترکیب سیاه و سفید به عنوان و رنگ متضاد خنثی بهترین ترکیب را برای ساخت طرح هندسی برای ناخن‌ها به وجود می‌آورد و این طرح می‌تواند فرم‌های مشکی روی زمینه سفید و یا برعکس باشد.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

تزئین یک ناخن با رنگ مشکی و سفید

شاید رنگ سیاه و سفید رنگ محبوب همه نباشد اما این دلیل بر استفاده نکردن از این رنگ‌ها برای تزئین ناخن نیست. شما می‌توانید همه ناخن‌های خود را با رنگ دلخواه (مثلا یک رنگ خنثی و روشن) پوشش دهید سپس یکی از ناخن‌ها را با دیزاین سیاه و سفید مورد نظر خود به همراه کمی برچسب اکلیلی و متالیک تزئین کنید و جلوه و عمق زیباتری به بقیه ناخن‌های خود بدهید.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

طرح‌های سنتی با لاک ناخن سیاه و سفید

طرح‌های سنتی ناخن همیشه پرطرفدار هستند اما برای اجرای آن‌ها لازم نیست حتما از چندین رنگ مختلف استفاده کنید. تنها دو رنگ لاک ناخن سیاه و سفید هم می‌توانند تشکیل دهنده دیزاین ناخن شما باشند. برای این کار ابتدا ناخن‌ها را با لاک مشکی پوشش دهید سپس طرح دلخواه را با برچسب یا با قلموی مخصوص روی ناخن‌ها بکشید. البته جای رنگ‌های سیاه و سفید هم بنا به سلیقه شما می‌تواند عوض شود.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

لاک مشکی با نقطه‌های سفید

طرح مشکی به خودی خود زیبا است اما اگر این طرح و رنگ با نقاط ریز سفیدی همراه شود تضاد بین سیاه و سفید جلوه بسار جذاب‌تری روی ناخن‌های شما به وجود خواهد آورد. این نقطه‌ها را می‌توانید با کمک قلم یا برس‌های ظریف مخصوص طراحی ناخن اجرا کنید و زیباترین طرح را با لاک ناخن سیاه و سفید برای خودتان بسازید. در انتها نیز تاپ کوت بزنید تا سطح ناخن‌ها یکدست و براق شود.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

طرح هندسی خالدار با فضای منفی

طرح فضای منفی از محبوب‌ترین طرح‌های مانیکور در سال ۲۰۱۷ بوده است و به نظر می‌رسد که این مدل همچنان محبوب و پرطرفدار باقی بماند. حال اگر این طرح با رنگ‌های سیاه و سفید مورد استفاده قرار گیرد جذابیت آن به مراتب بیشتر خواهد بود. چنین ترکیبی را با طرح خالدار دو رنگ هم همراه کنید و یک طراحی بسیار شیک و جذاب برای کاربرد روزمره و مهمانی‌ها برای خودتان بسازید.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

دیزاین ناخن مینیمال و دراماتیک با لاک ناخن سیاه و سفید

اگر به لاک سفید بیش از لاک مشکی علاقه دارید و یا این مدل لاک بیشتر به شما می‌آید (خانم‌هایی که پوست دستشان تیره‌تر است معمولا لاک سفید را بیشتر ترجیح می‌دهند) می‌توانید همه ناخن‌های خود را با این رنگ لاک پوشش دهید سپس یکی از ناخن‌ها را (معمولا انگشت سبابه) با طرح مشکی مورد نظر خود تزئین کنید تا دیزاین دراماتیک اما ساده‌ای داشته باشید. برای این کار می‌توانید از استیکرهای مخصوص و یا طراحی خودتان کمک بگیرید.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

فضای منفی با لاک سفید و مشکی

اگر از علاقمندان به طرح فضای منفی روی ناخن‌ها هستید و می‌خواهید یک مدل بسیار ساده اما متفاوت را روی ناخن‌های خود پیاده کنید به شما توصیه می‌کنیم که این مدل شیک را با لاک ناخن سیاه و سفید امتحان کنید. در این روش شما ناخن‌ها را با دو لایه لاک مشکی پوشش می‌دهید سپس در پایه ناخن با استفاده از رنگ سفید یک فرم هلالی ساده به وجود می‌آورید. در انتها نیز تاپ کوت را فراموش نکنید.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

فرم‌های هندسی با زمینه خالی

مزیت اصلی رنگ‌های سیاه و سفید، خنثی بودن آن‌ها و متضاد بودن آن‌ها با همدیگر است که این ویژگی آن‌ها را به بهترین انتخاب برای طراحی مینیمال ناخن تبدیل کرده است. با کمک این دو رنگ می‌توانید طرح‌های بسیار ساده و شیکی را برای محیط کار و حتی مهمانی‌ها به وجود آورید که نمونه آن این طرح با خطوط هندسی ساده روی زمینه خالی ناخن (و یا پوشیده با لاک رنگ ناخن) است.

مدل‌های لاک ناخن سیاه و سفید

فرم‌های فانتزی دوست داشتنی با لاک ناخن سیاه و سفید

بسیاری از خانم‌ها به خصوص خانم‌های جوان به طرح‌های فانتزی و کارتونی روی ناخن‌های خود علاقه دارند اما برای چنین طرح‌هایی لازم نیست حتما از استیکرهای پرهزینه و دیزاین‌های پیچیده استفاده کنید. گاهی با دو رنگ ساده سیاه و سفید هم می‌توان طرح‌های ساده و دوست داشتنی کارتونی را روی ناخن‌های ایجاد کرد مثل طرح چشم‌های گوگلی روی زمینه مشکی که به سادگی و در کمترین زمان قابل اجرا است.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)