یکی از نشانه‌های خانم‌های اهل مد این است که همیشه آرایش خود را بر اساس فصل تنظیم می‌کنند. این افراد با روش‌های مختلف و متنوعی از آرایش آشنا هستند و می‌دانند که کدام روش برای هر فصل مناسب است. با شروع فصل زمستان نیز وقت آن می‌رسد که به دنبال مدل آرایش ناخن برای زمستان باشیم. با توجه به این که ترندها نیز در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کنند لازم است هم جدیدترین مدل‌های آرایش برای فصل جدید را بشناسیم و هم آن‌ها را با مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان تطبیق دهیم. در این مقاله از مجله قرمز شما را با هفت نمونه از زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان که امسال می‌توانید امتحان کنیید آشنا می‌کنیم.  

همان طور که می‌دانید رویدادهای مد مثل نمایش‌های مد و استایل خیابانی در هفته‌های مد نقش مهمی در شکل گیری ترندها دارند. مدل‌ها و چهره‌های معروف در این رویدادها همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها هستند و در کنار مدل لباس و استایل، روش آرایش چهره، مو و ناخن آن‌ها نیز همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد و به الگویی برای ترندهای فصل‌های بعدی تبدیل می‌شود. حال اگر به دنبال جدیدترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان امسال هستید بهتر است نگاهی به این رویدادها و آرایش ناخن مدل‌ها در آن‌ها داشته باشید. مدل‌هایی که در ادامه این مقاله مشاهده می‌کنید توسط کارشناسان معروف آرایش ناخن مثل جین سون چوی و دبورا لیپمن طراحی و تایید شده‌اند. اگر بخواهیم ترند غالب برای فصل آتی در آرایش ناخن را بیان کنیم رنگ‌های نئون و براق با کارهای هنرمندانه بهترین توصیف برای آن است.

مدل ورزشکاری آرایش ناخن برای پاییز

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

ترکیب استایل ورزشکاری و استایل راحتی و خانمانه این روزها در جنبه‌های مختلفی از مد و فشن دیده می‌شود و آرایش ناخن هم از این قاعده به دور نمانده است. نمونه این ترند را می‌توان در این مدل آرایش ناخن مشاهده کرد که از یک مدل ژاکت اسپورت معروف الهام گرفته شده است و یاداور روزهای باشگاه است. آرایش این ناخن تنها شامل خطوط سفید موازی به تعداد محدود است و روی ناخن انگشت شست نیز حرف M با خطوط موازی سفید و قرمز ترسیم شده است. اگر این مدل لاک را دوست دارید می‌توانید با یک لاک سفید و یک لاک قرمز به سادگی آن را انجام دهید و در انتها نیز از تاپ کوت استفاده کنید.

مدل تیپ فانتزی طرح دار

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

مدل‌های آبستره در آرایش ناخن همیشه طرفدار دارند چون نوعی از مینیمالیسم باشکوه را در خود دارند که مورد پسند بیشتر خانم‌ها است. الگویی که در این تصویر مشاهده می‌کنید از طرح گل‌ها و نقطه‌ها الهام گرفته شده و ساده سازی شده است و در واقع به نوعی تیپ فانتزی رنگی تبدیل شده است. برای اجرا کردن این مدل آرایش ناخن برای زمستان می‌توانید از شابلون استفاده کنید و تیپ ناخن‌ها را به رنگ و شکل دلخواه درآورید و یا اگر مهارت نقاشی دارید از قلموهای طراحی استفاده کنید. استفاده از تاپ کوت را نیز فراموش نکنید.

مدل چهارخانه و نامرتب برای آرایش ناخن

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

کریسشن سیریانو این مدل جالب آرایش ناخن را از “گلخانه فانتزی” الهام گرفته است و به کمک تعدادی رنگ نئون روشن و درخشان این طرح زیبا را روی ناخن مدل‌ها پیاده کرده است که بافتی شبیه به پارچه فاستونی رنگارنگ پیدا کرده و با مدل لباس مرتبط با نمایش مد نیز همخوانی داشته است. ترسیم این مدل ناخن بسیار ساده است، کافی است ناخن‌ها را با دولایه لاک سفید بپوشانیدد سپس با قلموی طراحی خطوطی عمودی و افقی در رنگ‌های مختلف به صورت نامرتب و موازی با هم روی ناخن‌ها بکشید. پس از خشک شدن این خطوط، یک لایه تاپ کوت بزنید و از مدل زیبای ناخن‌های خود برای زمستان لذت ببرید.

لاک نیمه شفاف ساده در آرایش ناخن برای زمستان

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

آرامش، شکوه و جذابیت همزمان ایده اصلی طراحی این مدل زیبای ناخن بوده است که تنها با یک لایه نیمه شفاف سفید روی ناخن‌ها پیاده شده است. وقار و سادگی را می‌توان در این مدل مشاهده کرد در عین این که درخشش و جذابیت خود را نیز به صورت همزمان دارد و زیبایی دست‌ها را چندین برابر کرده است. اگر لاک سفید نیمه شفاف داشته باشید به راحتی می‌توانید این مدل لاک ناخن را برای فصل جدید امتحان کنید و تنها کافی است یک یا دو بار ناخن‌ها را با آن به طور کامل پوشش دهید و پس از خشک شدن تاپ کوت بزنید تا درخشش ان بیشتر شود.

ناخن با تیپ ساده دورنگ

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

مدل فرنچ با رنگ‌های نئون از پرطرفدارترین مدل‌های جدید برای لاک ناخن است که جسورانه، ساده و سطح بالا به نظر می‌رسد و اگر زیاد اهل کارهای عجیب و غریب روی ناخن‌های خود نیستید اما در عین حال می‌خواهید دستانی مرتب و شیک داشته باشید که کلاسیک و تروتازه به نظر برسند این مدل را امتحان کنید، ابتدا سطح ناخن را با لاک پایه همرنگ ناخن (نیمه شفاف یا مات) پوشش دهید سپس با کمک برچسب یا با برس معمولی تیپ ناخن‌ها را به رنگ فانتزی دلخواه درآورید و در آخر نیز یک لایه تاپ کوت روی ناخن‌ها بزنید.

مدل‌های فانتزی و عجیب

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

برند The Blonds  در نیویورک همیشه به طراحی‌های شگفت انگیز و عجیب و فانتزی برای آرایش ناخن شهرت دارد و هر فصل مدل‌های جدید و جالبی را معرفی می‌کند که امسال هم در مجموعه فصل جدید خود همان طور که انتظار می‌رفت با مدل‌های خاص و متفاوتی روبرو بودیم. البته همان طور که به نظر می‌رسد اجرا کردن این مدل آرایش ناخن در منزل و با وسایل معمول ممکن نیست پس انتظار نداشته باشید که این مدل‌ها را برای خودتان (حتی در سالن زیبایی) انجام دهید اما آشنا شدن با آن‌ها خالی از لطف نیست.

مدل سیاه و سفید و خاکستری

زیباترین مدل‌های آرایش ناخن برای زمستان

این مدل آرایش ناخن ایده جدیدی از رنگ‌های پایه و خنثی را ارائه کرده است که تضاد رنگی و زیبایی را به صورت همزمان در خود دارد. برای لاک زدن به این روش شما به سه رنگ لاک نیاز دارید، سیاه، سفید و رنگ پایه ناخن یعنی همان لاکی که رنگ ناخن شما است و حتما در منزل دارید. ناخن‌ها را به ترتیب با این سه رنگ مانند تصویر پوشش دهید و لاکی خنثی اما چند رنگ برای آرایش ناخن خود داشته باشید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)