شرکت سونی نسخه جدیدی از ساعت‌های FES را عرضه کرده است. ساعت E Ink سونی قادر است با لمس یک دکمه، طرح‌های متنوعی از صفحه و بند را نمایش دهد. ساعت FES U یک قاب فلزی به طراحی مینی‌مالیستی (ساده‌گرایانه) قبلی اضافه کرده است، که ممکن است آن را کاملاً سلیقه‌ای کند، هرچند که به نظر می‌رسد این محصول به طور کلی بیش از قبل مختصر و مفید شده است. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد ساعت E Ink سونی، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تفاوت مدل جدید ساعت E Ink سونی

با اینکه ساعت‌های هوشمند، امروزه بازار را به تسخیر درآورده‌اند، اما جالب است بدانید که هیچ‌کدام از مدل‌های FES سونی در حقیقت یک ساعت هوشمند نیستند. ساعت FES U به نسبت مدل اولیه، قابلیت‌های نسبتاً بیشتری دارد که با طرح‌های صفحه اضافی موجود از طریق ارتباط با یک اپلیکیشن به نام اپلیکیشن FES Closet همراه است. سونی اعلام نمود که تا پایان سال و در هر ماه، طرح‌های جدیدی از طراحان برجسته را عرضه خواهد کرد. همچنین در ساعت E Ink سونی، یک باتری قابل‌شارژ به کار رفته که مدت دوام شارژ آن سه هفته است. در ساعت FES اولیه، یک باتری ساعتی به کار رفته بود که هر دوسال یک بار باید تعویض می‌شد. این تغییر برای افرادی که به طور مداوم از ساعت خود استفاده کرده و آن را تعویض نمی‌کنند، بسیار عالی است.

قیمت ساعت E Ink سونی در بازار

ساعت FES U از امروز در ژاپن و از طریق First Flight، سایت سرمایه‌گذاری اینترنتی سونی، موجود خواهد بود، درست مانند بسیاری از بوتیک‌های مد در توکیو. قیمت مدل “premium black” 60,000 ین (۵۴۴ دلار) است. در حالی‌که مدل فولادی معمولی آن با بند چرمی سفید یا سیاه، به قیمت ۴۶,۰۰۰ ین (۴۱۷ دلار) به فروش رسید. هر دو مدل به طور قابل ملاحظه‌ای به نسبت مدل اولیه با قیمت ۲۹,۷۰۰ ین، گران هستند و بعید است که هیچ‌کدام از آن‌ها در خارج از ژاپن، به طور رسمی عرضه شوند.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Sam Byford

منبع: theverge