جدید ترین عناوین خبری امروز
Registering new users is currently not allowed.
آموزش تهیه چیز کیک توت فرنگی

طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی

چیز کیک یا همان کیک پنیر جزو دسرهای بسیار پرطرفدار در هر سنی است. از همین رو قصد داریم به شما طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی را آموزش دهیم که به نوبه‌ی خود، یکی از بهترین‌ها است. در این چیز کیک از خامه قنادی استفاده نمائید و شکر را حذف کنید که شیرینی ملایم و دلپذیری به چیز کیک توت فرنگی می‌دهد، ضمناً خامه قنادی طعم بهتری نسبت به خامه صبحانه دارد و در این ترکیب، شیرینی توت فرنگی، خودش شیرینی مطبوعی به آن می‌دهد. در این ترکیب می‌توانید حتی از ماست و زغال اخته به عنوان مواد اولیه استفاده کنید. این بسته به ذائقه شما است. با مجله قرمز همراه باشید تا طرز تهیه‌ی چیز کیک توت فرنگی را بیاموزید.

مواد لازم برای تهیه‌ی چیز کیک توت فرنگی

  • ۳ بیسکویت دارچینی خورد شده (تقریباً معادل یک و نیم اونس)
  • ۱ قاشق چای خوری لیموی رنده شده
  • ۴ اونس پنیر خامه‌ای
  • ۵ اونس ماست کم چرب لیمویی
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل
  • ۱ قاشق چای خوری عصاره وانیل
  • ۱ ½ پیمانه توت فرنگی خورد شده

* این دستور برای چهار نفر مناسب است.

طرز تهیه‌ی چیز کیک توت فرنگی

بیسکویت‌ها را در یک کیسه زیپ کیپ می‌ریزیم و با وردنه، روی آن وزر می‌دهیم تا بیسکویت‌ها کاملاً خورد شوند. این مواد خورد شده را با لیمو مخلوط کرده، خوب ورز می‌دهیم و به چهار قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم. آن‌ها را در چهار ظرف جداگانه می‌ریزیم و مقداری در کف ظرف فشار می‌دهیم. سپس ظرف‌ها را در کناری  قرار می‌دهیم.

در یک کاسه متوسط، پنیرها را کاملاً هم زده و مخلوط می‌کنیم. سپس ماست، عسل و وانیل را به آن اضافه کرده و با یک همزن دستی، آن را با ملایمت هم می‌زنیم تا مواد کاملا مخلوط شوند و حالت لطیف و پوکی پیدا کنند. سپس این مواد را به چهار قسمت تقسیم می‌کنیم و در چهار ظرفی که بیسکوئیت داشتند، بر روی بیسکویت‌ها می‌ریزیم. روی این ظروف را با توت فرنگی‌های خورد شده می‌پوشانیم و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال به آن استراحت می‌دهیم تا جا بیفتد.

حقایق تغذیه‌ای چیز کیک توت فرنگی

(ارزش غذایی زیر برای یک پیاله از چهار پیاله چیز کیک توت فرنگی است)

کالری: ۱۸۵ کالری

چربی کل: ۸ گرم

چربی اشباع شده: ۴ گرم

چربی اشباع نشده مونو: ۲ گرم

کلسترول: ۲۴ میلی گرم

سدیوم: ۱۴۸ میلی گرم

کربوهیدرات: ۲۳ گرم

فیبر رژیمی: ۲ گرم

قند: ۱۴ گرم

پروتئین: ۶ گرم

پتاسیوم: ۱۳۹ میلی گرم

آهن: ۵%

ویتامین A: 5%

ویتامین C: 63%

کلسیوم: ۸%

نکته ها :

اولاً در تمامی چیز کیک‌ها از خامه قنادی استفاده کنید و شکر را حذف نمائید زیرا شیرینی ملایم و دلپذیری به چیز کیک شما می‌بخشد. ضمناً خامه قنادی طعم بهتری نسبت به خامه صبحانه دارد.

کراست چیز کیک، عموماً بیسکویت است که موازنه‌ی نرمی و سفتی مواد حفظ بشه؛ تنها برای چیز کیک‌هایی که داخلشون مغز یا شکلات تکه‌ای دارند می‌توان از کراست کیک استفاده کرد.

و در آخر همیشه مقدار خامه رو کمی بیشتر از پنیر در نظر بگیرید که هم از سنگینی چیز کیک کاسته شده و هم خوشمزه‌تر شود؛ این رمز خوشمزه بودن تمام چیز کیک‌های ما است که از یک شف متخصص در این زمینه یاد گرفته‌ایم.

برای بین، لایه پنیر و میوه خورد شده اگر از ژله استفاده کنید، خوشمزه‌تر خواهد شد.

و نکته آخر: برای چیز کیک‌ها هیچوقت از آب معمولی برای حل کردن ژلاتین استفاده نکنید و همیشه از یک آب میوه بی‌رنگ مثل آب آناناس استفاده نمائید. با یکبار امتحان، متوجه تفاوت در طعم خواهید شد.

  • آیا تاکنون از این دستور برای تهیه‌ی چیز کیک توت فرنگی استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خود را با بخش آشپزی مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

 

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی IVY MANNING

منبع: myfitnesspal

دیدگاه ها 0

دیدگاه بگذارید

  Subscribe  
اعلام کردن به

مقالات زیبایی

جدیدترین و زیباترین مدل‌های رنگ مو برای تابستان که امسال می‌توانید امتحان کنید
جدیدترین و زیباترین مدل‌های رنگ مو برای تابستان که امسال می‌توانید امتحان کنید
62
عطر بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید و می‌خواهید خوشحالشان کنید
عطر بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید و می‌خواهید خوشحالشان کنید
89
همه محصولات آرایشی و بهداشتی که خانم‌ها به آن‌ها احتیاج دارند
همه محصولات آرایشی و بهداشتی که خانم‌ها به آن‌ها احتیاج دارند
258
ابزارهای کار ناخن ،همه ابزارهایی که برای آرایش ناخن لازم دارید
ابزارهای کار ناخن ،همه ابزارهایی که برای آرایش ناخن لازم دارید
139
عادت دست زدن به صورت را با این ترفندهای ساده و روانشناسانه ترک کنید
عادت دست زدن به صورت را با این ترفندهای ساده و روانشناسانه ترک کنید
267
بستن منافذ پوست صورت
بستن منافذ پوست صورت با ۹ ماسک خانگی عالی و زیبا کننده و بدون مواد سمی
548

مقالات سلامت

علتهای پا درد
پا درد چه علتهایی دارد و چه موقعی جدی می‌شود؛ بررسی ۷ نوع پا درد و درمان آن
110
تست کراتینین خون
تست کراتینین آزمایش خون به چه منظور انجام می‌شود و میزان نرمال آن چقدر است؟
127
علائم کمبود ویتامین D
علائم کمبود ویتامین D با ۹ علامت هشدار دهنده که باید به آنها توجه کرد
257
ناشتا بودن قبل از آزمایش خون
ناشتا بودن قبل از آزمایش خون و آمادگی قبل از آن؛ انواع آزمایشها و مواد ممنوعه و ترفندها
146
افزایش هموگلوبین
افزایش هموگلوبین خون با مصرف مکملها و تغییر در رژیم غذایی چگونه امکان پذیر است؟
105
بسته شدن مجرای اشکی
بسته شدن مجرای اشکی در کودکان به چه علت رخ می‌دهد و چگونه درمان می‌شود؟
145

مقالات آشپزی

نان موزی ساده
ساده ترین روش برای تهیه نان موزی عالی و با چندین و چند گزینه تغییر در دستورالعمل
108
کوفته کلم
طرز تهیه کوفته کلم با سس مخصوص جایگزین دلمه کلم برای افرادی که وقت ندارند
141
نان پیتا با خمیر ترش
نان پیتا با خمیر ترش یک نان عالی برای ساندویچ و انواع غذاهای خانگی
218
سالاد پاستا رنگی
سالاد پاستا رنگی با سبزیجات تابستانی و سس ایتالیایی
402
شربت لیموناد
طرز تهیه شربت لیموناد خانگی در چند مرحله ساده و با ترفندی جدید
1,393
کباب استیک
کباب استیک با سس چیمیچوری و سبزیجات رنگی
794

مقالات تغذیه

غذاهای ضد التهاب
غذاهای ضد التهاب با ۱۵ نوع مختلف که دردهای شما را کاهش می‌دهند
166
غذاهای کاهش دهنده قند خون
غذاهای کاهش دهنده قند خون با ۱۳ نوع متنوع که قند خون را بالا نمی برند
333
بهترین ویتامینها و مکملهای کاهش وزن
بهترین ویتامینها و مکملهای کاهش وزن با ۱۳ نمونه متنوع و کارآمد
453
تمشک سیاه
فواید تمشک سیاه برای بدن با معرفی ۶ فایده برای سلامتی انسان
586
سالمترین سبزیجات
سالمترین سبزیجات چه هستند و چه خواصی دارند؟
409
ویتامین بیوتین
بیوتین یا ویتامین B7 چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
581