جدید ترین عناوین خبری امروز
Registering new users is currently not allowed.
سلامت قلب انواع توت ها

سلامت قلب و ۶ مورد از سالم ترین توت ها برای سلامت آن

سلامت قلب ، یکی از مهم ترین موضوعات به خصوص در سنین میان سالی و بالاتر از آن است. تحقیقات جدید نشان می دهد که زنانی که انواع توت ها  را می خورند، خطر ابتلا به حمله قلبی در آنها، کاهش می یابد. در اینجا به معرفی ۶ مورد از سالم ترین و مفید ترین توت ها برای سلامت قلب در زنان می پردازیم.

تمشک های سیاه و سلامت قلب  (Black berries )

این توت خوشمزه ، غنی از پلی فنول است ، که ممکن است به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی و حتی سرطان، کمک کند. آنها نسبت به انواع دیگر میوه حاوی مقادیر بالایی از فیبر هستند که یک فنجان و در حدود ۷ گرم فیبر است (مصرف روزانه توصیه شده فیبر ۲۵ تا ۳۵ گرم است). علاوه بر این ، آنها غنی از ویتامین C و حاوی مقدار کمی از از آهن، کلسیم، و ویتامین A، هستند. آنها را در یک پای بپزید و در یک جام آنها را بر روی نان تست سبوس دار گسترش دهید، و یا فقط آنها را مشت مشت بخورید!

زغال اخته ( Blue berries)

خوردن زغال اخته ممکن است  که به حافظه شما کمک کند، و آنها همچنین دارای سطح بالایی از ترکیباتی هستند که به گسترش شریان ها و در نتیجه کمک به هموار بودن جریان خون، کمک می کند. جدای از داشتن مقادیری از آنتی اکسیدان ها ، زغال اخته همچنین کم چربی، و بدون چربی اشباع و منبع خوبی از فیبر و ویتامین C است، پس تعجب نکنید که آنها با کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سلامت قلب ، در ارتباط هستند.

توت فرنگی (Strawberries)

توت فرنگی باعث سلامت قلب و سرشار از با ویتامین C است و همچنین آنها ، منبع بسیار خوبی از فولات هستند، که یک ماده مغذی است که گمانه زنی می شود (اما هنوز ثابت نشده) که برای کمک به حفاظت از قلب، مفید است. مانند زغال اخته، توت فرنگی ها هم حاوی ترکیباتی هستند که به گسترش شریان ها کمک می کند، که ممکن است این امر از ایجاد پلاک جلوگیری کند.

تمشک های ارغوانی ( Raspberries )

این توت شیرین غنی از فیبر هایی که باعث سلامت قلب می شوند. فقط نصف فنجان از این توت، دارای ۴ گرم فیبر است. همچنین با مصرف این مقدار توت، می توانید ۲۵ درصد از میزان توصیه شده خود را برای ویتامین C و منگنز را دریافت کنید . تمشک کم چربی و همچنین دارای سطوح بالایی از پلی فنول است که به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند. سعی کنید از این ماده مفید و موثر به عنوان میان وعده در رژیم غذایی خود هر زمان که می توانید، استفاده کنید.

توت های آسای (Acai berries )

هنگامی که صحبت از خواص آنتی اکسیدان این میوه می شود، این میوه برزیلی رقبایی مانند تمشک، توت فرنگی، و زغال اخته را شکست می دهد. این توت ها منبع خوبی از فیبر هستند، اما ترش می باشند. مخلوط کردن آنها را در مخلوط، بلغور جو دوسر، و ماست کمک می کند تا تلخی آن ملایم شود.

کران بری (Acai berries )

این ترش انواع توت ها در سراسر تعطیلات، محبوب هستند، اما با توجه به مزایای آن برای سلامت قلب (به خصوص برای زنان)، شما باید سعی کنید که آنها را در طول سال، بخورید. در میان مزایای دیگر کران بری این است که ممکن است باعث افزایش در سطح HDL یا کلسترول خوب خون شود ، و همچنین ممکن است به جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری کمک کند، به طوری که آنها برای بدن دو سر برد هستند!

سلامت قلب کران بری

منبع: HEALTH
این مقاله توسط Ashley Macha به رشته تحریر در آمده است و توسط مجله قرمز به صورت اختصاصی، ترجمه شده است. در صورتی که این مطلب، برای شما مفید بود، لطفا نظرات، انتقادات و موضوعات مورد علاقه پیشنهادی خود را با ما به اشتراک بگذارید.َ

دیدگاه ها 0

دیدگاه بگذارید

  Subscribe  
اعلام کردن به

مقالات زیبایی

همه محصولات آرایشی و بهداشتی که خانم‌ها به آن‌ها احتیاج دارند
همه محصولات آرایشی و بهداشتی که خانم‌ها به آن‌ها احتیاج دارند
219
ابزارهای کار ناخن ،همه ابزارهایی که برای آرایش ناخن لازم دارید
ابزارهای کار ناخن ،همه ابزارهایی که برای آرایش ناخن لازم دارید
111
عادت دست زدن به صورت را با این ترفندهای ساده و روانشناسانه ترک کنید
عادت دست زدن به صورت را با این ترفندهای ساده و روانشناسانه ترک کنید
237
بستن منافذ پوست صورت
بستن منافذ پوست صورت با ۹ ماسک خانگی عالی و زیبا کننده و بدون مواد سمی
462
ترفندهای ساده و سریع آرایش خط چشم که کمتر کسی آن‌ها را می‌داند
ترفندهای ساده و سریع آرایش خط چشم که کمتر کسی آن‌ها را می‌داند
950
همه نکات و ترفندهایی که باید درباره مراقبت از موهای فر بدانید
همه نکات و ترفندهایی که باید درباره مراقبت از موهای فر بدانید
259

مقالات سلامت

علائم کمبود ویتامین D
علائم کمبود ویتامین D با ۹ علامت هشدار دهنده که باید به آنها توجه کرد
71
ناشتا بودن قبل از آزمایش خون
ناشتا بودن قبل از آزمایش خون و آمادگی قبل از آن؛ انواع آزمایشها و مواد ممنوعه و ترفندها
84
افزایش هموگلوبین
افزایش هموگلوبین خون با مصرف مکملها و تغییر در رژیم غذایی چگونه امکان پذیر است؟
76
بسته شدن مجرای اشکی
بسته شدن مجرای اشکی در کودکان به چه علت رخ می‌دهد و چگونه درمان می‌شود؟
98
ورم پس از زایمان
ورم پس از زایمان را با درمانهای طبیعی و خانگی رفع کنید
83
دندانهای حساس
دندانهای حساس خود را با رعایت این ۸ قانون بهبود داده و درد آنها را کاهش دهید
148

مقالات آشپزی

نان موزی ساده
ساده ترین روش برای تهیه نان موزی عالی و با چندین و چند گزینه تغییر در دستورالعمل
99
کوفته کلم
طرز تهیه کوفته کلم با سس مخصوص جایگزین دلمه کلم برای افرادی که وقت ندارند
124
نان پیتا با خمیر ترش
نان پیتا با خمیر ترش یک نان عالی برای ساندویچ و انواع غذاهای خانگی
199
سالاد پاستا رنگی
سالاد پاستا رنگی با سبزیجات تابستانی و سس ایتالیایی
387
شربت لیموناد
طرز تهیه شربت لیموناد خانگی در چند مرحله ساده و با ترفندی جدید
1,356
کباب استیک
کباب استیک با سس چیمیچوری و سبزیجات رنگی
781

مقالات تغذیه

غذاهای ضد التهاب
غذاهای ضد التهاب با ۱۵ نوع مختلف که دردهای شما را کاهش می‌دهند
137
غذاهای کاهش دهنده قند خون
غذاهای کاهش دهنده قند خون با ۱۳ نوع متنوع که قند خون را بالا نمی برند
289
بهترین ویتامینها و مکملهای کاهش وزن
بهترین ویتامینها و مکملهای کاهش وزن با ۱۳ نمونه متنوع و کارآمد
424
تمشک سیاه
فواید تمشک سیاه برای بدن با معرفی ۶ فایده برای سلامتی انسان
565
سالمترین سبزیجات
سالمترین سبزیجات چه هستند و چه خواصی دارند؟
399
ویتامین بیوتین
بیوتین یا ویتامین B7 چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
553