ساعت نایکی لب (NikeLab) تلاش اپل (Apple) و نایکی (Nike) برای گسترش همکاری‌شان در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند است. امروزه ساعت های هوشمند و یا اگر جزئی‌تر بگوئیم، ردیاب های سلامتی، جزو جدایی ناپذیر بخش عظیمی از جامعه شده است و نمی‌توان آن را مختص ورزشکاران در نظر گرفت زیرا افراد عادی نیز تمایل به استفاده از آن برای مشاهده میزان گام‌هایی که در طول روز برداشته‌اند هستند. جدای از این‌ها، معمولاً بهترین دستبندهای سلامتی به این دلیل که اخطارهای تلفن همراه را هم نشان می‌دهند، محبوبیت یافته‌اند. در این میان، یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند، اپل واچ است و شاید دلیل اصلی آن، سازگاری عالی با گوشی‌های آیفون بوده و اینکه اپلیکیشن های همنشین بسیاری دارد که بر روی این ساعت هوشمند نصب می‌شوند (می‌توانید نحوه نصب خودکار اپلیکیشن‌های همنشین بر روی اپل واچ را از طریق این لینک مطالعه فرمائید). حال با تولید ساعت نایکی لب بر آن شدیم که مقاله‌ای برای شما خوانندگان مشتاق فناوری ارائه دهیم. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد ساعتی نایکی لب اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همکاری نایکی و اپل برای تولید ساعت نایکی لب

دو برند محبوب اپل و نایکی، نسخه محدودی از اپل واچ سری ۲ را با نام ساعت نایکی لب تولید کرده‌اند که سر و صدای بسیاری به پا کرده است. ساعت NikeLab مجهز به یک اپل واچ سری ۲ با رنگ خاکستری فضایی خواهد بود و یک بند سیاه و سفید بسیار جذاب دارد. اسم دقیق این ساعت هوشمند سلامتی، اپل واچ نایکی لب (Apple Watch NikeLab) است. در پشت این ساعت می‌توانید نماد برندهای اپل و نایکی را مشاهده کنید که به این ساعت ورزشی، استایل می‌بخشد.

ساعت نایکی لب (NikeLab) همکاری اپل و نایکی

جدای از بند ساعت هوشمند اپل و نایکی که به تنهایی به فروش نمی‌رسد، ساعت نایکی لب دقیقاً همانند یک Nike+ (نایکی پلاس) است. ساعت اپل و نایکی ظاهری ساده دارد تا بتواند بیشتر بر روی سلامتی و فیتنس متمرکز شود. همچنین به صورت مستقیم با شبکه اجتماعی نایکی به نام Nike+ Run Club (باشگاه دویدن نایکی پلاس) ترکیب شده که یکی از مزیت‌های بسیار عالی در این دستبند سلامتی است.

بخش داخلی ساعت نایکی لب همانند اپل واچ سری ۲ عادی است و پوشش آلومینیومی با سایز ۳۸ میلی متر و یا ۴۲ میلی متر دارد. ظاهر منحصر به فرد این ساعت که نشانگر تولیدات بی‌نظیر اپل و نایکی است، سبب خواهد شد که نه تنها یک ساعت هوشمند برای ردیابی سلامت خود داشته باشید، بلکه استایل را هم از دست نداده و شیک پوش باقی بمانید.

برخلاف نایکی پلاس (Nike+)، ساعت نایکی لب تنها از طریق وب سایت نایکی، در محل‌های NikeLab و در یک فروشگاه اپل در توکیو قابل دسترسی خواهد بود. شروع فروش این ساعت ورزشی، ۲۷ آپریل سال ۲۰۱۷ است.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Ashley Carman

منبع: theverge