فصل پاییز به نیمه راه نزدیک شده است، فصلی که به خاطر تنوع رنگ در طبیعت یکی از زیباترین فصل‌های سال است. متناسب با تنوع و زیبایی این فصل رنگهای زیبای لاک ناخن‌های شما هم می‌توانند تنوع بیشتری به خود بگیرند و با حال و هوای پاییزی هماهنگ شوند. رنگ‌های لاک برای پاییز ضرورتا نباید تیره و کدر باشند، در این زمان شما می‌توانید زیباترین رنگ‌ها را برای آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید که بیشترین هماهنگی را هم با اتمسفر پاییزی دارند، رنگ‌هایی مثل قرمز تیره، انواع بنفش و رنگ‌های خنثی و کمرنگ برای موقعیت‌های روزمره. در این مقاله رنگهای زیبای لاک ناخن را که پاییز امسال مد روز خواهند بود به شما معرفی می‌کنیم.

رنگ متالیک برنزی

رنگهای زیبای لاک ناخن

رنگ‌های متالیک از محبوب‌ترین رنگهای زیبای لاک به خصوص برای پاییز هستند و این رنگ‌ها تنها محدود به طلایی و نقره‌ای و رزگلد نمی‌شوند، رنگ برنزی متالیک هم از زیباترین رنگ‌ها است که با بیشتر تن‌های پوست هماهنگی دارد و برای کسانی که رزگلد متالیک را دوست ندارند و آن را رنگی بی‌جان می‌دانند و طلایی و نقره‌ای هم گزینه‌ای تکراری و کسل کننده برایشان است بهترین انتخاب است. این رنگ با طیف گرم و رخشان خود کاملا حال و هوای پاییزی دارد و تا حد زیادی یادآور غروب‌های خاطره انگیز در فصل پاییز است.

رنگ قرمز تیره

رنگهای زیبای لاک ناخن

اگر نگاهی به برگریزان پاییزی بیندازید در کنار طیف‌های زرد و نارنجی برگ‌ها رنگ قرمز و طیف‌های متنوع آن را بیش از هر رنگ دیگری می‌توانید مشاهده کنید. قرمز تیره و اخرایی نه تنها رنگ‌هایی بسیار شیک و سطح بالا هستند بلکه با طیف رنگ‌های پاییزی هم کاملا هماهنگی دارند و می‌توانند انتخابی ایده‌آل برای فصل پاییز و جایگزین رنگ‌های خنثی و تکراری باشند و حتی به عنوان بخشی از آرایش مجلسی شما به کار روند. خانم‌هایی که ناخن‌های کوتاه دارند بیشتر می‌توانند از این رنگ بهره ببرند چون قرمز تیره و اخرایی ناخن‌ها را بلندتر و زیباتر نشان می‌دهد.

رنگ بادمجانی روشن

رنگهای زیبای لاک ناخن

اگر طیف قرمز و صورتی رنگ مورد علاقه شما نیست یا به دستتان نمی‌آید طیف بادمجانی روشن را امتحان کنید. این رنگ درخشان و زیبا که تا حدی طیف خنثی هم در خود دارد و چندان توی چشم نیست و به عنوان لاک روزمره می‌تواند استفاده شود. این رنگ جزو طیف بنفش است و بنفش همیشه از محبوب‌ترین رنگ‌ها میان خانم‌ها بوده است که در فصل‌های مختلف می‌تواند استفاده شود اما طیف بادمجانی آن در واقع حالت میانی رنگ‌های تند و روشن تابستانی و رنگ‌های تیره زمستانی است و می‌تواند بهترین انتخاب برای رنگ لاک پاییزی شما باشد.

رنگ ناخن مدلی پرطرفدار میان رنگهای زیبای لاک

رنگهای زیبای لاک ناخن

به پایه ناخن خود نگاه کنید، چه رنگ‌هایی می‌بینید؟ صورتی کمرنگ، بژ روشن، کرم، کاراملی و یا طیف‌های نزدیک به قهوه‌ای؟ هر کسی بر اساس رنگ پوست خود رنگ پایه ناخن متفاوتی دارد که این رنگ می‌تواند رنگ لاک او هم باشد. وقتی از رنگ ناخن خود برای لاک زدن استفاده می‌کنید در واقع زیبایی فوق‌العاده‌ای به ناخن‌های خود می‌بخشید و آن‌ها را تمیز و یکدست و بلند نشان می‌دهید بدون آن که مشخص باشد لاک زده‌اید، چنین رنگ لاکی همیشه و در هر موقعیتی حتی موقعیت‌های جدی و رسمی هم قابل استفاده است و خانم‌ها در فصل پاییز هم می‌توانند از این رنگهای زیبای لاک که همرنگ ناخن آن‌ها است استفاده کنند.

رنگ یاسی پررنگ

رنگهای زیبای لاک ناخن

یک طیف بزرگسالانه از رنگ صورتی که برای خانم‌هایی مناسب است که رنگ صورتی را رنگی بچگانه می‌دانند اما دوست دارند این طیف زیبا را در آرایش خود به کار ببرند. البته رنگ صورتی روشن یک رنگ مناسب برای تابستان و بهار است و چندان با حال و هوای پاییزی همخوانی ندارد اما رنگ یاسی در طیف‌ها و انواع مختلف (اکلیلی، مات و براق) می‌تواند گزینه مناسبی برای آرایش ناخن در فصل پاییز باشد و اگر به لاک صورتی خود عادت کرده‌اید پاییز امسال آن را با رنگ یاسی پررنگ و روشن جایگزین کنید.

رنگ شیرشکلات

رنگهای زیبای لاک ناخن

در یک روز خنک پاییزی هیچ چیز مانند یک لیوان شیرکاکائوی گرم نمی‌چسبد و همین نوشیدنی دلچسب می‌تواند ایده‌ای جالب برای رنگ لاک شما باشد. رنگ شیرشکلات در طیف قهوه‌ای و خنثی قرار می‌گیرد و کنی ته رنگ بنفش و یاسی هم در خود دارد. این رنگ روی بیشتر انواع پوست زیبا دیده می‌شود اما روی پوست‌های تیره جذابیت بیشتری دارد و زیباتر به نظر می‌رسد. اگر به رنگ‌های خنثی علاقه دارید و دوست دارید رنگی متفاوت و جالب را روی ناخن‌های خود امتحان کنید این رنگ لاک زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رنگ آبی نیمه شب اکلیلی

رنگهای زیبای لاک ناخن

حتما تابلوی شب پرستاره ونسان ونگوگ را دیده‌اید، این هنرمند با رنگ‌های آبی تیره و روشن به زیبایی رنگ آسمان شب را به تصویر کشیده است و همین طیف می‌تواند رنگ لاک ناخن شما هم باشد. رنگ آبی تیره نیمه شب به خصوص از نوع اکلیلی و درخشان آن حالتی جواهرگونه و زیبا به ناخن‌های شما می‌دهد که سردی و تیرگی خاص خود را هم دارد و یکی از رنگهای زیبای لاک برای فصل پاییز خواهد بود. پس اگر به دنبال رنگی جذاب و متفاوت هستید این رنگ را تهیه کنید، خواهید دید که بطری لاک پس از چند ماه خالی خواهد شد!

مدل رنگارنگ

رنگهای زیبای لاک ناخن

لاک‌های چند رنگ از مدل‌های محبوب لاک هستند که در واقع چند طیف مختلف اکلیلی را در خود دارند و وقتی آن را روی ناخن‌ها امتحان می‌کنید با درخششی متفاوت از طیف‌های گوناگون مواجه می‌شوید. مثلا رنگ نارنجی سوخته و قرمز تیره از رنگ‌های خاص فصل پاییز است پس چه بهتر که این دو رنگ را به صورت همزمان روی ناخن‌های خود استفاده کنیم و طیف چندرنگ لاک ناخن را به کار ببریم. به این شکل با کمترین دردسر و وقت و هزینه ناخن‌هایی زیبا و کار شده و مناسب فصل پاییز خواهید داشت.

خاکستری-بژ یکی از رنگهای زیبای لاک

رنگهای زیبای لاک ناخن

خنثی‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت رنگ‌های خاکستری و بژ هستند، خاکستری رنگی کاملا خنثی با طیف سرد است و بژ هم تا حدودی به طیف گرم نزدیک است و ترکیب این دو رنگ طیفی متفاوت به وجود آورده که از محبوب‌ترین رنگ‌های فصل پاییز است و درخششی زیبا روی ناخن‌ها ایجاد می‌کند. اگر از این طیف رنگ برای لاک خود استفاده کنید می‌توانید آن را با لباس‌های پاستل پاییزی و لباس‌های چرم تیره یا رنگی به راحتی هماهنگ کنید. این رنگ می‌تواند پایه مناسبی برای کار روی ناخن و ترکیب با رنگ‌های دیگر هم باشد.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)