کشورهایی که پیشنهاد می کنیم در طول زندگیتان حتماً به آن ها سفر کنید!


در این مطلب از مجله قرمز، بر اساس یک نظر سنجی، ۲۰ کشور را که جزء بهترین کشورها برای سفر کردن برشمرده شده‌اند، مختصراً معرفی می‌کنیم. البته لازم است ذکر شود که در نظر سنجی‌های دیگر در مورد سفر به بهترین کشورها، ممکن است کمی رتبه‌ی کشورها عوض شوند؛ این مطلب و ۲۰ کشور پیشنهادی، بر اساس نظر سنجی از حدود ۱۲۸۰۰۰ نفر بوده است. اگر قصد سفر به نقاط دیدنی جهان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اسامی این ۲۰ کشور را مد نظر داشته باشید.

۲۰ کشور جذاب برای سفر و تفریح

۱- ایتالیا (Italy)

ایتالیا با پاستاهای مخصوص و مردمان زیبایش، کشوری است که به عنوان بهترین کشور برای سفر کردن، برشمرده شده است. سفر به ایتالیا، مطمئناً یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد بود. زیبایی‌های ایتالیا را نمی‌توان در چند خط توصیف کرد. بهتر است خودتان بروید و از نزدیک این کشور زیبا را ببینید.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,سفر به ایتالیا

۲- فرانسه (France)

فرانسه کشوری با کاباره‌ها و شراب‌های ناب و یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های کره‌ی زمین می‌باشد. بهترین زمان برای سفر به این کشور زیبا، فصل بهار است و در این فصل، مناظر بسیار زیبایی را در فرانسه مشاهده خواهید کرد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,فرانسه

۳- اسپانیا (Spain)

رستوران‌های اسپانیا بسیار معروفند و غذاهای جالبی ارائه می‌دهند. بهترین زمان برای سفر به این کشور، ماه آوریل است که بهترین آب و هوا را دارد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,اسپانیا

۴- آمریکا (America)

آمریکا دارای طبیعت بسیار زیبا و دیدنی‌های زیادی است. کوه‌های کتزکیل در نیویورک، جزایر طلایی جورجیا و مونتانا، تنها بخش بسیار کوچکی از دیدنی های این کشور زیباست.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,آمریکا

۵- یونان (Greece)

آتن در این کشور، یکی از بهترین شهرهای دیدنیِ جهان به شمار آورده شده است. یونان دارای دیدنی های بسیار زیادی است و به همین جهت، در رتبه‌ی پنجم بهترین کشورهای دنیا برای سفر، آورده شده است.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,یونان

۶- استرالیا (Australia)

ملبورن در استرالیا، یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی برشمرده شده است. دیدنی‌های استرالیا به قدری است که قاعدتاً سفر به این کشور را بسیار جذاب خواهد کرد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,استرالیا

۷- نیوزلند (Newzealand)

این کشور، برای کسانی که عاشق ماجراجویی و دیدن چیزهای بکر و دست نخورده هستند، مکان بسیار مناسبی است. در نیوزلند مکان های دیدنی مختلفی وجود دارد. دریاچه‌ها، سنگ‌های آتشفشانی زیبا، مکان‌های مخصوص ماهیگیری و مناظر طبیعی شگفت انگیز، تنها قسمتی از زیبایی های نیوزلند است.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,نیوزلند

۸- تایلند (Tailand)

مردم تایلند، دارای یک فرهنگ پر جنب و جوش هستند. در این کشور، غذاها و خوراکی‌های منحصر به فردی وجود دارد و اخیراً از نظر وضعیت سلامت و بهداشت نیز ارتقا پیدا کرده است.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,تایلند

۹- ترکیه (Turkey)

برای دیدن مساجد شگفت انگیز، قلعه‌ها و قصرهای قدیمی زیبا و جاذبه‌های طبیعی مثل Pamukkale (قصر پنبه‌ای)، کاپادوسیه و شگفتی‌های بسیار زیادِ دیگر، به ترکیه حتماً سفری داشته باشید.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,ترکیه

۱۰- هندوستان (India)

هندوستان، کشوری دیدنی با جاذبه‌های توریستی بسیار زیادی است. سواحل شنی Goa در این کشور و غارهای باستانیِ بودایی در Ajanta، از جمله زیبایی‌های هند می‌باشد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,هند

۱۱- آفریقای جنوبی (South Africa)

شهر Cape در این کشور، در نظرسنجی مربوط به بهترین شهرهای جهان، رتبه‌ی ششم را از آن خود کرد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,آفریقا

۱۲- ویتنام (Vietnam)

بزرگ‌ترین غار جهان –Hang son doong – در این کشور قرار دارد. ویتنام، کشوری بسیار زیبا و متفاوت است و جاذبه‌های دیدنیِ ویژه‌ای دارد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,ویتنام

۱۳- سریلانکا (Srilanka)

در کشور سریلانکا می‌توانید با دیدن مناظر چای، معبد طلاییِ Dambulla و بازارهای معروفِ Pettah و جاذبه‌های گردشگری دیگر، لذت ببرید.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,سریلانکا

۱۴- هلند (Netherlands)

پیشنهاد می‌کنیم به شهرهای آمستردام و روتردام حتماً سری بزنید؛ چرا که دارای موزه‌های جذاب، قهوه‌های بی‌نظیر و مناظر طبیعی بسیار خیره‌کننده‌ای هستند.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,هلند

۱۵- مکزیک (Mexico)

در مورد کشور مکزیک، جالب است بدانید که سه تا از رستوران‌های این کشور به نام‌های Pujol، Quintonil و Biko، در لیستِ ۵۰ رستوران برتر در جهان قرار دارند. هر سه‌ی این رستوران‌ها نیز در مکزیکوسیتی قرار دارند.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,مکزیک

۱۶- پرتغال (Portugal)

این کشور کوچک – اما از نظر دیدنی بودن، بزرگ – که در همسایگی اسپانیا قرار دارد، دارای فرهنگ خاص، خوراکی‌های منحصر به فرد و زبان ویژه‌ی خود است.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,پرتغال

۱۷- ایرلند (Ireland)

کشور ایرلند برای خوش‌گذرانی کردن، جای بسیار مناسبی است. با دیدن هتل‌های مجلل، میخانه‌ها و اطراف شهر که طبیعت بسیار سرسبزی دارد، به وجد خواهید آمد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,ایرلند

۱۸- ژاپن (Japan)

توکیو، کیوتو و اُساکا، سه مکان دیدنی در کشور ژاپن می‌باشند. در این کشور، بیش از ۲۰۰۰ معبد و مکان مقدس وجود دارد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,ژاپن

۱۹- کانادا (Canada)

در این کشور می‌توانید تجربیات بسیار مختلفی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً سورتمه‌سواری در شهر کبک (Quebec) را در زمستان تجربه کنید.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,کانادا

۲۰- مراکش (Morocco)

شهر کازابلانکا در این کشور، گنجینه‌ای از بازارهای ادویه فروشی، مناظر خارق العاده، مساجد بسیار زیبا و جاذبه‌های دیگر است. خوراکی‌ها و غذاها در کشور مراکش شبیه هیچ جای دیگری در جهان نیست؛ به طوری که طعم غذاها، مخلوطی از طعم‌های فرانسوی، فارسی، آفریقایی و عربی می‌باشد.

بهترین کشور برای مسافرت، سفر و تفریح,مراکش

شما تا به حال به چه کشورهای خارجی سفر کرده‌اید؟ اگر تجربه ای دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما و خواننده‌های مجله قرمز در قسمت نظرات در میان گذارید.


ترجمه ی اختصاصی مجله قرمز / با اندک تصرف و تلخیص

بر اساس مطلبی منتشر شده از منبع : businessinsider.com