اکنون که آخرین روزهای زمستان را سپری می‌کنیم و همه برای بهار و سال جدید آماده می‌شوند هنوز در بیشتر مناطق کشورمان هوا سرد یا خنک است و حداقل تا چند هفته آینده به پوشیدن لباس‌های گرم مثل کت و پالتوی زنانه مخصوص بهار نیاز خواهیم داشت. بنابراین لازم است برای این روزهای سرد و خنک هم آماده باشیم و لباس‌های مناسب آن را تهیه کنیم. خوشبختانه لباس‌هایی که در اواخر زمستان و اوایل بهار می‌توانید بپوشید تنوع مدل بالایی دارند و می‌توانند برای هر شرایط آب و هوایی و موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب باشند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین و بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه را که بهار امسال نیاز خواهید داشت به شما معرفی خواهیم نمود.

همه ما می‌دانیم که در روزها سرد زمستان باید پالتوهای ضخیم و کاپشن‌های گرم بپوشیم و احتمالا باید چند لایه دیگر به این لباس‌ها اضافه کنیم تا احساس راحتی داشته باشیم. اما شما در روزهایی که هوا تعادل کافی ندارد و گاهی سرد و گاهی گرم می‌شود نیاز به پوشش مناسبی مثل کاپشن کوتاه، کت زنانه و پالتوهای نازک یا نیمه ضخیم دارید و باید این لباس‌ها را به عنوان لایه بیرونی پوشش خود استفاده کنید تا در صورت احساس گرما بتوانید آن‌ را خارج کنید. از نظر کاربردی توجیه کاملی برای کت و پالتوی زنانه بهاری وجود دارد اما از نظر استایل چطور؟ کدام مدل‌ها و سبک‌های لباس در این برهه خاص زمانی مد روز هستند؟ اگر قصد خرید لباسی برای این زمان دارید بهتر است مدل‌های جدید کت و پالتوی زنانه بهاری را در ادامه این مقاله ببینید.

بادگیرهای گشاد

بادگیرها یه به اصطلاح کاپشن‌های خلبانی زنانه از مدل‌هایی هستند که این روزها بسیار محبوب شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را در مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های ظریف و زیبای متنوعی که مناسب استایل خانم‌ها است مشاهده کنید. این ژاکت‌های بادگیر از سال‌های قبل وجود داشته‌اند اما مدل‌های جدید آن‌ها در فرم‌های گشاد و اورسایز تولید می‌شود و رنگبندی‌های زیبا و متنوع و مدل‌های گلدوزی و تکه دوزی شده زیبایی دارد که آن را به بهترین لباس برای روزهای بهاری تبدیل می‌کند و می‌توانید آن را روی مانتو بپوشید و گرم بمانید.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

کت‌های جیر

فرقی نمی‌کند کت بهاری شما چه فرمی داشته باشد، در هر صورت جنس جیر آن را شیک‌تر و زیباتر خواهد کرد و باعث خواهد شد استایل شما لوکس و جذاب به نظر برسد. جیر هرچند رنگبندی‌ محدودی دارد اما رنگ‌های آن در دسته خنثی قرار می‌گیرد که کاملا تطبیق پذیر هستند و به همه می‌آیند. کت جیر مانند چرم، گران قیمت به نظر می‌رسد حتی اگر پول زیادی برا خرید آن پرداخت نکرده باشید و تنوع مدل بالایی هم دارد و می‌تواند به شکل کاپشن، کت کوتاه یا پالتو باشد، بنابراین اگر به دنبال یک کت یا پالتوی سطح بالا و تطبیق پذیر برای روزهای بهار و اواخر زمستان هستید بهتر است نوع جیر آن را در مدل دلخواه برای خودتان تهیه کنید.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

پالتوهای کلاسیک بلند

هرچند آشنایی با مدل‌های جدید لباس همیشه توصیه می‌شود اما ضرورتی وجود ندارد که از این ترندها پیروی کنید. شما همیشه می‌توانید سبک خودتان را داشته باشید و یا از سبک کلاسیک پیروی کنید و مطمئن باشید که لباستان هرگز از مد نخواهد افتاد. پالتوهای کلاسیک بلند از لباس‌هایی هستند که هرچقدر هم زمان بگذرد از مد نخواهند افتاد و شما برای هر موقعیتی می‌توانید آن‌ها را بپوشید. یک پالتوی بلند کلاسیک در رنگ خنثی یکی از اجزای ضروری برای کمد لباس خانم‌ها (و حتی آقایان) است که می‌توانید آن را با شلوار جین تنگ، ساپورت و کفش پاشنه بلند یا کتانی و هر چیزی که دوست دارید همراه کنید و ر عین شیک بودن و هماهنگی احساس سرما هم نکنید.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

کت‌های چرم بزرگ

همان طور که گفتیم دور دور لباس‌های اورسایز و گشاد است و کت‌های چرم یا ژاکت‌های چرم مشکی موتورسواری هم که از مدت‌ها پیش مد روز و محبوب بوده‌اند از این اصل مستثنا نشده‌اند. این لباس‌ها هرچند از استایل مردانه به استایل زنانه راه پیدا کرده‌اند اما از نظر ظرافت و زنانگی هم چیزی کم ندارند و شما می‌توانید آن‌ها را روی هر لباسی که دوست دارید مثل مانتو یا ژاکت بافتنی بلند بپوشید و همراه با آن از شلوار جین مشکی و بوت چرم مشکی هم استفاده کنید و بهترین و مد روزترین تیپ بهاری را برای خودتان بسازید.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

کت‌های پارچه‌ای چهارخانه

اگر به صفحه اینستاگرام چهره‌های مد و وبلاگ نویسان فشن مراجعه کنید و در میان عکس‌های آن‌ها چرخی بزنید بدون تردید عکسی با یک کت یا مانتوی چهارخانه در میان عکس‌های اخیر او پیدا خواهید کرد پس واضح است که این طرح اکنون مد روز است و به این زودی‌ها نیز از مد نخواهد افتاد. بنابراین اگر به دنبال جدیدترین مدل‌های کت پارچه‌ای یا مانتوی ضخیم برای فصل آینده هستید طرح چهارخانه را به شما توصیه می‌کنیم. این کت را از نوع خوش دوخت آن و کاملا اندازه خود انتخاب کنید و آن را همراه با یک شلوار جین راسته و بوت ساق کوتاه بپوشید و استایل بهاری خود را کامل کنید.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

کت و پالتوی زنانه از جنس مخمل

چند فصلی است که مخمل در دنیای مد حرف اول و آخر را می‌زند و کت و پالتوی زنانه هم از لباس‌هایی است که این جنس پارچه در آن بیشترین کاربرد را دارد. پارچه مخمل رنگبندی متنوعی هم دارد و شما می‌توانید آن را در هر رنگی که دوست دارید تهیه کنید اما توصیه ما رنگ‌های فام مثل زرشکی، سبز چمنی و آبی لاجوردی است. چنین کتی می‌تواند یک استایل معمولی و تکراری را به چیزی خاص و سطح بالا تبدیل کند که مناسب روزهای بهاری هم هست.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

پالتوی بلند چهارخانه

همان طورکه گفتیم طرح چهارخانه از مدل‌های جدید فصل است حال اگر این طرح با مدل جدیدی مثل پالتوی بلند کلاسیک ترکیب شود شما از هر نظر مد روز خواهید بود در حالی که لباس شما کلاسیک و سطح بالا هم هست. پالتوی بلند چهارخانه را می‌توان همیشه و همه جا پوشید بدون آن که استایل شما شلوغ و نامرتب و یا تکراری و کسل کننده به نظر برسد.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

مانتوی کمردار بهاری

پوشیدن لباس‌های بلند در بهار دردسر شما را بسیار کمتر می‌کند چون دیگر مجبور نیستید روی مانتوی خود کت بپوشید و یک مانتوی گرم بهاری می‌تواند نیاز شما را از هر جهت تامین کند. چنین مانتویی به خصوص اگر کمربند هم داشته باشد می‌تواند لباس روزمره یا لباس محیط کاری شما باشد و یا حتی به عنوان مانتوی مجلسی هم مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

مانتوی صورتی یقه دوبل

اگر به دنبال یک مدل بارانی کلاسیک هستید اما از مدل‌های تکراری نیز خسته شده‌اید می‌توانید سراغ رنگ‌های جذابی مثل صورتی بروید تا استایل شما از حالت خسته کننده خارج شود. سعی کنید جزئیات لباس را از ترندهای روز مثلا با سرآستین‌های چین دار یا کمربند عریض انتخاب کنید تا لباس‌های شما به روز و مدرن شود.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

کت کوتاه فانتزی بهاری

کت‌های کوتاه همیشه محبوب بوده‌اند چون باعث می‌شوند قد شما بلندتر به نظر برسد. شما می‌توانید این کت‌ها را روی مانتو بپوشید و تیپ خود را جذاب‌تر کنید. اگر به دنبال مدل‌های جدید این کت‌ها هستید کت‌های فانتزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم، کت‌هایی در رنگ‌های فانتزی مثل صورتی یا فرم‌های خاص مثل یقه و سرآستین چین‌دار.

بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری بهترین مدل‌های کت و پالتوی زنانه بهاری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و پوشاک بانوان مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: The Every Girl (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)