یک خانم شیک پوش و علاقمند به مد و زیبایی هرگز قدرت یک مانیکور زیبا و بی‌نقص را دست کم نمی‌گیرد. برای داشتن ناخن‌های زیبا و کامل شما به مانیکورهای گران قیمت یا کاشت ناخن نیاز ندارید بلکه اولین و مهم‌ترین انتخاب شما انتخاب رنگ لاک است. اگر سراغ بهترین رنگ‌های لاک بروید و آن‌ها را از بهترین کیفیت تهیه کرده و با مهارت روی ناخن‌های خود بزنید مانیکور شما با کمترین هزینه و صرف زمان کامل و آماده خواهد بود. در این مقاله از مجله قرمز تعدادی از بهترین رنگ‌های لاک که برای آرایش ناخن شما در فصل زمستان و فصل‌های دیگر هم عالی هستند به شما معرفی خواهیم نمود.

قرمز گیلاسی

رنگ قرمز روشن یا قرمز گیلاسی طیفی روشن از قرمز است که کمی رنگ سفید در خود دارد. این رنگ درخششی زیبا و غیرمنتظره روی ناخن‌های شما به وجود می‌آورد که برای روزهای سرد زمستان هم بسیار مناسب است.

بهترین رنگ‌های لاک

بنفش نیمه شب

بیشتر خانم‌ها در فصل زمستان از رنگ‌های تیره‌تر برای لاک ناخن خود استفاده می‌کنند. بنفش نیمه شب هم تیره‌ترین طیف رنگ بنفش است که بهترین انتخاب برای خانم‌های عاشق بنفش است و حالتی کلاسیک و جذاب به ناخن‌های شما می‌دهد.

بهترین رنگ‌های لاک

آبی خاکستری

اگر به دنبال یک رنگ لاک سرد و ملایم و خنثی برای استفاده روزمره هستید رنگ لاک آبی-خاکستری را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ طیفی خنثی‌تر نسبت به آبی روشن دارد و برای خانم‌هایی که پوست سرد دارند بهترین انتخاب است.

بهترین رنگ‌های لاک

سبز کاجی

رنگ سبز تیره یا سبز کاجی از محبوب‌ترین رنگ‌های لاک برای فصل زمستان است که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد و یادآور سبزی طبیعت و درختان کاج است. این رنگ لاک را می‌توانید در انواع مات یا براق تهیه کرده و استفاده کنید.

بهترین رنگ‌های لاک

رزگلد یکی از بهترین رنگ‌های لاک

یکی از جالب‌ترین رنگ‌های متالیک رزگلد است که محبوبیت فوق‌العاده‌ای میان خانم‌ها پیدا کرده و استفاده از آن محدود به فصل خاصی نیست. پس اگر به لاک متالیک علاقمندید اما می‌خواهید رنگ تازه‌ای را امتحان کنید رزگلد را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین رنگ‌های لاک

نارنجی سوخته

این رنگ خاص و جالب که تا حدی نزدیک به رنگ آجری هم هست جزو رنگ‌های گرم اما ملایم برای فصل زمستان است. این رنگ برای خانم‌هایی که پوست گرم و تیره دارند بهترین انتخاب است مخصوصا اگر از نوع براق آن استفاده شود.

بهترین رنگ‌های لاک

رنگ کبود تیره برای لاک

آبی تیره با طیف کبود از جذاب‌ترین رنگ‌های تیره برای لاک ناخن است که می‌تواند طیف نفتی یا لاجوردی هم داشته باشد. این رنگ را می‌توانید به عنوان لاک روزمره و یا لاک مجلسی هم به کار ببرید و به زیبایی دست و ناخن خود بیفزایید.

بهترین رنگ‌های لاک

خاکستری مایل به قهوه‌ای

رنگ‌های خنثی برای لاک ناخن همیشه جزو بهترین رنگ‌های لاک بوده‌اند و طرفداران زیادی داشته‌اند. رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای که به آن بژ هم گفته می‌شود ازمحبوب‌ترین رنگ‌های خنثی است که می‌توانید در فصل زمستان هم از آن استفاده کنید.

بهترین رنگ‌های لاک

رنگ سفید شیری

برای کسی که می‌خواهد ناخن‌های مرتب و شکیل اما ساده و زیبایی داشته باشد رنگ سفید شیری توصیه می‌شود. اگر لاک سفید شما اثر هفت رنگ و سایه مرواریدی هم در خود داشته باشد زیبایی ناخن‌های شما چندین برابر خواهد شد.

بهترین رنگ‌های لاک

نقره‌ای یکی از بهترین رنگ‌های لاک

یکی از رنگ‌های زیبای لاک ناخن که هرگز از مد نمی‌افتد رنگ نقره‌ای است که طیف براق و درخشان آن زیبایی خاصی دارد و با بیشتر طیف‌های رنگ پوست هماهنگ است. شما می‌توانید انواع ساده و آینه‌ای و یا اکیلی را برای لاک نقره‌ای انتخاب کنید.

بهترین رنگ‌های لاک

رنگ طلایی مرواریدی

رنگ طلایی هم از رنگ‌هایی است که همیشه طرفداران زیادی دارد که بهترین گزینه برای مانیکور مجلسی هم هست. اگر به دنبال انتخابی خاص و متفاوت برای لاک طلایی خود هستید از طیف‌هایی که انعکاس مروارید و هفت رنگ دارند استفاده کنید.

بهترین رنگ‌های لاک

صورتی روشن

کمتر کسی را می‌توان یافت که لاک صورتی دوست نداشته باشد یا آن را امتحان نکرده باشد. صورتی روشن یک رنگ جهانی است که همه کس و همه جا آن را دوست دارند و برای زیباتر کردن ناخن‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

بهترین رنگ‌های لاک

قرمز خالص یکی از بهترین رنگ‌های لاک

اگر به دنبال این هستید که زیبایی دست و ناخن خود را به نمایش بگذارید رنگ قرمز را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ از کلاسیک‌ترین رنگ‌های لاک است که برای مانیکور مجلسی و روزمره هم مناسب است.

بهترین رنگ‌های لاک

رنگ آلبالویی

اگر به دنبال یک رنگ شیک و سطح بالا برای ناخن‌های خود هستید لاک آلبالویی تیره و براق را به شما توصیه می‌کنیم. این رنگ یکی از یکی از بهترین رنگ‌های لاک برای داشتن ناخن‌هایی جذاب و چشمگیر است که به هرکسی هم می‌آید.

بهترین رنگ‌های لاک

بنفش خالص

بنفش بادمجانی روشن رنگ محبوب بسیاری از خانم‌ها است که می‌تواند زینت بخش ناخن‌های آن‌ها هم باشد. اگر شما هم جزو علاقمندان به این طیف رنگی هستید رنگ بنفش خالص و براق را برای ناخن‌های زمستانی خود فراموش نکنید.

بهترین رنگ‌های لاک

رنگ ذغالی متالیک

برای کسانی که به استفاده از رنگ برای ناخن‌های خود علاقه‌ای ندارند طیف‌های خاکستری و خنثی و سرد بهترین انتخاب است و توصیه می‌شود به جای رنگ‌های معمول از رنگ‌های تیره شیک خنثی مثل ذغالی متالیک استفاده کنید.

بهترین رنگ‌های لاک

خاکستری گرم متالیک

اگر طیف‌های سرد خنثی گزینه مورد نظر شما نیست می‌توانید از طیف‌های گرم خنثی برای لاک زدن استفاده کنید. خاکستری گرم متالیک کمی رنگ قهوه‌ای در خود دارد که به آن عمق و زیبایی بیشتری می‌بخشد و باعث زیبایی دستان شما می‌شود.

بهترین رنگ‌های لاک

رنگ زرشکی تیره

رنگ زرشکی تیره از رنگ‌هایی است که حالتی جذاب و رمانتیک دارد و برای مهمانی‌های شبانه و مانیکور مجلسی انتخابی عالی است. این رنگ به خوبی با رنگ لباس‌های مجلسی شما هم ست می‌شود و آرایش شما را کامل می‌کند.

بهترین رنگ‌های لاک

مشکی یکی از بهترین رنگ‌های لاک

بالاتر از سیاهی رنگی نیست و این گفته در مورد لاک ناخن هم صدق می‌کند. مشکی یک رنگ جهانی و فوق‌العاده برای مانیکور روزمره و اسپورت است به خصوص اگر از نوع براق و درخشان آن استفاده کنید.

بهترین رنگ‌های لاک

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)