در این مطلب قصد داریم برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 را به شما معرفی کنیم. گجت‌هایی نظیر ساعت‌های هوشمند و دست بندهای سلامتی که هر کدام از توانایی‌های مختص به خود برخوردارند و قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی با برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 در ادامه‌ی این مطلب با مجله‌ی قرمز همراه باشید.

با به پایان رسیدن بخش نخست نمایشگاه IFA 2017 یعنی بخش مربوط به اصحاب رسانه، تقریبا تمام سورپرایزهای این نمایشگاه به علاقه‌مندان معرف شدند و هیچ حرف ناگفته‌ای در شهر برلین آلمان باقی نمانده است. بر این اساس اکنون می‌توان با خیال راحت به سراغ گجت‌های معرفی شده در این نمایشگاه رفت و به انتخاب برترین نمونه‌های به نمایش درآمده در این رویداد پرداخت. به همین دلیل ما نیز در قالب این مطلب به سراغ گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 می‌رویم و پنج مورد از برترین نمونه‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه را به شما معرفی خواهیم کرد.

گیر اسپورت

برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 آلمان: Samsung Gear Sport

ساعت هوشمند Samsung Gear Sport را می‌توان جدیدترین تلاش این شرکت کره‌ای برای جلب توجه کاربران ساعت‌های هوشمند قلمداد کرد. به این منظور تمام تلاش طراحان Samsung Gear Sport بر این بوده است تا محصول جدید سامسونگ با ساعت‌های هوشمند پیشین این شرکت تفاوت‌های ویژه‌ای داشته باشد. تفاوت‌هایی که علاوه بر شکل ظاهری این محصول، برخی قابلیت‌ها و نوع کارایی آن‌ها را نیز در بر می‌گیرد.

ساعت هوشمند Samsung Gear Sport برخلاف نمونه‌های پیشین ساخته شده توسط شرکت سامسونگ محصولی ضد آب به شمار می‌رود. بنابراین کاربران می‌توانند آن را حتی در حال انجام ورزش‌هایی مانند شنا هم به کار ببرند یا هنگام فعالیت در زیر باران بدون هیچ نگرانی خاصی از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. علاه بر آن علاقه‌مندان به موسیقی اکنون می‌توانند بدون نیاز به در دست گرفتن تلفن همراه خود، به استفاده از قطعات موسیقی Spotify بپردازند. چرا که ساعت هوشمند Samsung Gear Sport قادر به پشتیبانی از Sptify در حالت آفلاین خواهد بود.

در کنار این موارد می‌توان به وجود قابلیت‌های جدید برای انجام ورزش و همچنین GPS داخلی این ساعت هوشمند نیز اشاره کرد. قابلیت‌هایی که قادر است میزان جذابیت Samsung Gear Sport را در نظر کاربران علاقه‌مند به استفاده از گجت‌های پوشیدنی پرکاربرد افزایش دهد. بر این اساس می‌توان Samsung Gear Sport را یکی از برترین گجت های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 لقب داد.

فیت بیت

برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 آلمان: Fitbit Ionic

ساعت هوشمند Fitbit Ionic را هم می‌توان در ردیف پنج نمونه از برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 قرار داد. سازندگان این محصول برای این که دنبال کنندگان اخبار نمایشگاه برلین را تحت تاثیر قرار دهند، اندکی پیش از برگزاری نمایشگاه IFA 2017 به معرفی ساعت هوشمند Fitbit Ionic پرداختند تا اخبار مربوط به معرفی این محصول در حاشیه‌ی خبرهای مرتبط با معرفی سایر محصولات مشابه قرار نگیرد.

با وجود آن که ساعت Fitbit Ionic یکی از نخستین ساعت‌های هوشمند تولید شده به دست طراحان شرکت Fitbit تلقی می‌شود، اما قابلیت‌های مثبت فراوانی را در دل خود جای داده است. به عنوان مثال می‌توان به قابلیت‌های ورزشی متعدد موجود در این ساعت هوشمند اشاره کرد. قابلیت‌هایی که شما می‌توانید بسیاری از آن‌ها را به شکل کاملا مستقیم و بی واسطه (بدون نیاز به وجود ابزار جانبی خاصی) توسط این ساعت هوشمند در اختیار داشته باشید.

سوای آن Fitbit Ionic به قابلیت‌های مهم دیگری نیز مجهز است که در مجموع شاید بتواند قیمت ۳۰۰ دلاری این ساعت هوشمند را منطقی جلوه دهد. قابلیت‌هایی نظیر GPS درونی و سیستم تعیین ضربان قلب بهبود یافته که یکی از دقیق‌ترین نمونه‌های موجود در گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود.

گارمین ویوو اکتیو

برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 آلمان: Garmin Vivoactive 3

ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 3 نیز از جمله برترین گجت های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 بود که حاضران موفق به ملاقات با آن در جریان برگزاری این رویداد شدند. کاربران این ساعت هوشمند جدید از امکان شخصی سازی ظاهر آن برخوردار خواهند بود و می‌توانند از میان نسخه‌ی مبتنی بر بدنه‌ی پلاستیکی و نسخه‌ای که از طراحی فلزی برخوردار است، یکی را انتخاب کنند.

بخش عمده‌ای از تمرکز طراحان ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 3 بر طراحی قابلیت‌های ورزشی این ابزار بوده است. قابلیت‌هایی که به کمک آن شما قادر به انجام تمرینات مختلف و متعددی خواهید بود. افزون بر آن کاربران این ساعت هوشمند به کمک بهره‌گیری از تکنولوژی اختصاصی Garmin Pay از این امکان برخوردار می‌گردند که به حساب بانکی خود متصل شوند و تنها با یک اشاره از قابلیت پرداخت بدون نیاز به تماس بهره بگیرند. قابلیتی مشابه با Android Pay یا Apple Pay که به طور حتم مورد توجه کاربران این ساعت هوشمند قرار خواهد گرفت.

فسیل کیو

برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 آلمان: Fossil Q Venture

ساعت هوشمند Fossil Q Venture یکی از جمع و جورترین گجت‌‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 به شمار می‌رفت و بیش از هر چیز به کار آن دسته از کاربرانی می‌آمد که از مچ دست ظریفی برخوردارند و به دنبال ساعت هوشمندی با طراحی ظریف و متناسب می‌گردند. در واقع با توجه به این نکته که بسیاری از ساعت‌های هوشمند جزو گجت‌های پوشیدنی بزرگ به شمار می‌روند، ساعت Fossil Q Venture انتخاب مناسبی برای کاربرانی خواهد بود که در پی یافتن ساعت هوشمندی هم قد و قواره با ساعت‌های مچی معمولی هستند.

در کنار بهره‌مندی از طراحی جمع و جور، ظریف و زیبا، ساعت هوشمند Fossil Q Venture از لحاظ قیمت نیز گزینه‌ی مناسبی برای هواداران گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود و قیمت ۲۵۵ دلاری آن، این ابزار را برای بسیاری از کاربران این گونه گجت‌ها دست یافتنی جلوه می‌دهد. ضمن آن که این ساعت هوشمند ابزاری مبتنی بر Android Wear 2.0 محسوب می‌شود.

گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017

برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 آلمان: Samsung Gear Fit 2 Pro

هنگامی که از برترین گجت‌ های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 سخن به میان می‌آید، نمی‌توان تمام تمرکز خود را روی ساعت‌های هوشمند حاضر در این نمایشگاه قرار داد و به دست‌بندهای سلامت بی‌توجه بود.

در شرایطی که ابزار Samsung Gear Fit 2 در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی مبتنی بر ردیابی تمرینات ورزشی به شمار می‌رود، شرکت سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2017 نسخه‌ی پیشرفته‌تری از این ابزار یعنی دست‌بند Samsung Gear Fit 2 Pro را به علاقه‌مندان معرفی کرد.

در این گجت پوشیدنی جدید تمام ویژگی‌های مثبتی که در ابتدای این متن برای ساعت هوشمند Samsung Gear Sport برشمردیم را می‌توان مشاهده کرد. به عبارت بهتر قابلیت‌هایی نظیر ضد آب بودن کامل، بهره‌مندی از GPS داخلی و امکان پشتیبانی از قطعات موسیقی Spotify در حالت آفلاین، از جمله قابلیت‌هایی است که علاوه بر ساعت هوشمند Samsung Gear Sport در دست‌بند هوشمند Samsung Gear Fit 2 نیز وجود دارد. به هر حال مجموع این قابلیت‌ها از Samsung Gear Fit 2 یکی از قابل توجه‌ترین گجت‌های پوشیدنی نمایشگاه IFA 2017 را ساخته بود.

منبع: تک رادار (همراه با ترجمه، تالیف و ویرایش اختصاصی نویسندگان و مترجمان مجله قرمز)

در صورت تمایل می‌توانید با نظرات خود در بخش کامنت، ما را در بهبود کیفیت مطالب بخش فناوری مجله قرمز یاری کنید.