داشتن یک اپلیکیشن کتابخوان مناسب، برای همه‌ی ما یکی از احتیاجات امروزه شده است، چرا که با رشد تکنولوژی، بسیاری از کتابها به صورت نسخه های دیجیتال منتشر می‌شوند و خواندن آنها از طریق گوشی موبایل یا تبلت یا کامپیوترها، بدون داشتن یک اپلیکیشن کتابخوان مناسب، امکان پذیر نیست.

هر چند کتابهای دیجیتالی رشد زیادی کرده اما با این وجود، هنوز برخی از سایتها یا اپلیکیشن‌هایی که کتابهای دیجیتال منتشر می‌کنند، خودشان فاقد نرم افزار مناسب و  رایگان، برای مخاطبین کتابهایشان هستند.

گاهی نیز عدم به‌روز رسانی یا قیمت بالای اپلیکیشن کتابخوان آنها نیز، عاملی می‌شود که مخاطبین تمایلی به استفاده  از آن اپلیکیشن‌ها نداشته باشند. از طرفی برای خواندن برخی کتابها نیز حتما باید از نرم افزارهای تخصصی آن سایت ارائه دهنده استفاده کرد که بسیاری از کاربران قادر به داشتن آن نیستند.

اما با آمدن اپلکیشن کتابخوان SCRIBD  تمام این مشکلات حل شده است.

  • همه چیز را در اپلیکیشن کتابخوان SCRIBD بخوانید

اپلیکیشن کتابخوان

این اپلیکیشن، به گونه‌ای طراحی و مهندسی شده است که می‌تواند همه نوع قالب متن را از کتابهای صوتی گرفته تا روزنامه ها و مجلات تصویری، و کتابها و فایلهای دیجیتال را به راحتی بخواند.

این اپلیکیشن کتابخوان ، قابلیت این را دارد که علایق و سلایق هر خواننده کتابی که آنرا نصب کرده، متوجه شود و بر اساس علاقه مندی صاحبش به او پیشنهادهای موضوع‌های جدید ارائه دهد و نیز در هنگام جستجو، به او کمک نماید که سریع تر به کتاب مورد نظرش دسترسی پیدا کند.

حیطه کاری این اپلیکیشن کتابخوان ، گسترده است طوریکه امروزه  ۱۹۰ کشور و بیش از ۸۰ میلیون کاربر را پوشش می‌دهد.  SCRIBD  این تضمین را داده که هر کاربری با هر وسیله‌ی دسترسی به اینترنت در هر کجای دنیا،  می‌تواند از این محصول استفاده نماید.

مجموعه‌ فایلهایی که هر ماه توسط این اپلیکیشن کتابخوان ارائه می‌شود، شامل  سه کتاب دیجیتالی، یک کتاب صوتی ( بسته به علاقه مندی  و وانتخاب کاربر) و دسترسی بیشمار به مجلات و روزنامه هاست که البته هزینه ماهانه این محصولات نزدیک به ۹ دلار است.

همچنین این اپلیکیشن کتابخوان ، فضایی را برای نویسندگان ایجاد کرده تا بتوانند مطالب خود را به گونه ای ارائه دهند که خوانندگان بتوانند آنها را به خوبی بررسی کنند و آنچه مورد علاقه‌شان هست را انتخاب نمایند.

  • با این اپلیکیشن کتابخوان هر بار بیش از ۱۰۰۰ مطلب جدید را جستجو نمایید

اپلیکشین کتابخوان

این اپلیکیشن کتابخوان به طور روزانه مطالب جدید را به شما ارائه می‌دهد. اینکار توسط یک تیم قدرتمند و ماهر در زمینه‌های مختلف ازجمله:  مهندسان علوم مختلف، نویسندگان داستان،  نقاشان،  موسیقی‌دانان و غیره… است.

این تیم،  یک تیم بااستعدادی است که سعی دارد بهترین خدمات مشتری، بهترین محصول، بهترین بازاریابی،  بهترین مدیریت،  بهترین محتوا و بهترین طراحی را به مشتریان عرضه نماید.

این اپلکیشین،  به کاربرانش این اطمینان را می‌دهد که فقط با داشتن همین  یک اپلکیشین می‌توانند آنچه را که نیاز دارند از هر منبعی، تهیه نمایند. برای مثال مجلاتی که دارای موضوعات داغ روز هستند نیز در دسترس است. برخی از مجلات و روزنامه‌هایی که به طور روزانه در در دسترس است شامل:  وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، گاردین و آتلانتیک می‌باشد.

  • یک مجموعه مقرون به صرفه و کاربرپسند

اپلیکشین کتابخوان

این اپلیکیشن کتابخوان به کاربرانش این امکان را می‌دهد که در هنگام جستجو بتوانند بین داده‌های بسیار زیادی، آنچه مورد نظرشان است را به راحتی پیدا کنند. پس در زمان آنها صرفه جویی کرده و کیفیت جستجو را بالا میبرد . همچنین در دسترس بودن جدیدترین اخبار  و اطلاعات روز نیز،  از ویژگی‌هایی است که این اپلیکشین را بسیار کارآمد کرده است.

جالب ترین بخش این اپلیکیشن کتابخوان ، توانایی آن به دسترسی جامع و مقرون به صرفه‌ی آن است.  در واقع کاربران، فقط  با پرداخت ماهیانه ۹ دلار از پرداخت پول بسیاری از مجلات و روزنامه ها به طور جداگانه، راحت می‌شوند که این برای کاربران بسیار مقرون به صرفه است.

کاربران با پرداخت این مبلغ، علاوه بر دسترسی نامحدود به روزنامه ها و مجلات،  امکان دسترسی ماهانه به سه عدد کتاب دیجیتالی و یک عدد کتاب صوتی را نیز دارند. البته این محدویتی است  برای کاربرانی که به سرعت کتاب می‌خوانند و  ممکن است برای آنها چندان رضایت بخش نباشد.

هر چند خواندن کتاب بهتر است با کیفیت همراه باشد نه با کمیت. 

تیم گرداننده‌ی این اپلیکیشن، مرتبا در حال زیادتر شدن است و نیز امتیازی که این اپلیکیشن گرفته است تاکنون ۴ ستاره بوده است.

این ااپلیکیشن یک نسخه‌ی آزمایشی ۳۰ روزه را برای جلب اعتماد کاربرانش ارائه می‌دهد که می‌توانید از آدرس زیر آن‌را دریافت نمایید:

  https://www.scribd.com

 


ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله Brian Lee

منبع: Lifehack